SGH kirjutas:
Sõbral juhtus selline juhus, et unustas AlertPay salasõna ära. Kasutaja, ehk email on meeles. Kasutasime parooli meeldetuletamise teenust. Peale e-posti aadressi sisestamist ütleb, et kiri on edukalt saadetud. Kuid kirja ootanud juba 1 ööpäev.
Kas neil lähebki selle saatmisega aega ja paanikaks pole põhjust?
Vabandan, ei märganud kohe sinu postitust! Paanikaks võib siiski põhjust olla, kui oled kindel, et sa ei saanud emailile seda meeldetuletust. Sellised meeldetuletused on tavaliselt automaatsed. Proovisin ise järele. Lisasin oma emaili ja sain oma emaili postkasti ka koheselt kirja:
Nii et minu jaoks töötas kõik automaatselt.
Siin võib olla mitu põhjust, miks sa ei leidnud seda kirja oma postkastist:
1. sisestasid vale emaili
2. email on sattunud rämpsposti (späm) kataloogi. Kontrolli üle oma rämpsposti kataloog!
3. kasutad mõnda Eesti emaili serverit (näit. hot.ee jt.), mis ei sobi selliste kontode registreerimiseks.
Paljud meie mailiserverid kasutavad spetsiaalset tarkvara (spämmifiltreid), kus ka vajalik kiri markeeritakse spämmiks ja tihtipeale need kirjad ei jõuagi sinu postkasti, kuna neil puuduvad eraldi spämmi kataloogid/lahtrid.
Mina ise kasutan gmail-i ja kõik kirjad jõuavad alati kohale.
4. 'keegi' on sinu teadmata vahetanud sinu email aadressi AlertPay kontol - see on üks paanika põhjuseks (häkker).
Proovi veelkord kasutada seda 'Password recovery' teenust! Kui peale emaili sisestust sa saad vastuseks:
An email has been sent to the email address you entered. Please check your email for instructions on how to reset your password,
siis peaks kõik OK olema. See peaks ütlema seda, et süsteem tunneb sinu poolt sisestatud emaili ära ja see kiri on sulle saadetud.
Kui kirja ei tule, siis soovitan võtta ühendust AlertPay klienditeenindusega:
customersupport@alertpay.com
VÕI veel parem,
mine
https://www.alertpay.com/info/ContactUs.aspx ja vali seal kategooria '
I have account issues' , alamkategoorias 'Subcategory'-s vali '
Forgot my primary password' ja seleta neile oma probleem!