Tänan vastuse eest. Siin on call to action buttonist rohkem juttu https://conversionxl.com/which-color-converts-the-best/mankiboy kirjutas:Oih.. Vaatasin valet lehte.. autorenttallinn.ee tundub päris soliidne ! Võibolla võid selle lilla call-to-action buttoni roheliseks teha. Lugesin mingit artiklit, kus inimesed klikkisid kõige meelsamini just rohelise nupu pealeVaiko kirjutas:Tänan tagasiside eest. MIllisel lehel font suuremaks? Mis sulle täpsemalt broneerimissüsteemis keeruline tundub?mankiboy kirjutas:Font 3x suuremaks, mõttetu kraam võta ära... Anna kliendile võimalus kohe autosi uurima hakata jne.. Vaatasin seda broneerimise asja ka, hirmus keeruline.. Äkki suudad kuidagi kasutajasõbralikumaks selle teha. Edu!
Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA
Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE
Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE
Ja kuidas siis on? Mõnest soovitusest abi ka olnud?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE
Tere
Vahepeal on tehtud päris palju muutusi ja testitud, kuid tulemusteta kahjuks:( Päringute poole pealt on küll tõusnud, kuid see viitab hooajalisusele.
Sain ka teada oma õppetunni:)
Viga oli siis selles, et olen keskendunud valele sihtrühmale. Kohalikud kliendid, kes tahavad autot rentida Eestis, puudub krediitkaart.
Tuleb keskenduda palmi alla reisijatele, kes soovivad autot rentida mujal maailmas. Neil on tavaliselt ka krediitkaart ja st et nad on maksejõulised.
Vahepeal on tehtud päris palju muutusi ja testitud, kuid tulemusteta kahjuks:( Päringute poole pealt on küll tõusnud, kuid see viitab hooajalisusele.
Sain ka teada oma õppetunni:)
Viga oli siis selles, et olen keskendunud valele sihtrühmale. Kohalikud kliendid, kes tahavad autot rentida Eestis, puudub krediitkaart.
Tuleb keskenduda palmi alla reisijatele, kes soovivad autot rentida mujal maailmas. Neil on tavaliselt ka krediitkaart ja st et nad on maksejõulised.