Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA

SEO, promovõtted, facebook, youtube, monetiseerimine, veebianalüütika, reklaam, kaasturundus, affiliate marketing
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

Tere, palun abi

Mure siis järgmine: Ehitasin valmis autorendi kodulehe, mis praegu on märksõnadega autorent tallinn ja autorent tallinnas Googles esimene või teine. Külastajaid on ca 40 potensiaalset klienti kuus, kuid muret valmistab et keegi ei taha autot broneerida, ei tule meil ega kõne sisse. (Tel. number ja meil töötab)

Võimalikud probleemid oleks:
1) Halb veebi kujundus
2) Pole piisav autovalik
3) Kallid hinnad
4) Klient ei leia ikkagi seda, mida otsib

Toon välja ka eelpool nimetatud põhjuste vastuolu. Nimelt, kui vaadata suurimat konkurenti, kes on Googles sõnaga autorent esimeste seas https://www.rentacar-estonia.eu/, siis see leht on veebikujunduse poole pealt veel aastas 2000. Nii et selles jälle asi olla ei saa?
Teiseks autovalik on enda arust piisav ning samuti hinnad algavad väga madalalt al 20 EUR/päev. Ning sama on ka konkurentidel. Vb leiab 17 euro eest päev, aga siiski üsna madal.

Online broneering küll praegu ei tööta, kuid ma ei usu et see praegu oluline on, sest enamus ikkagi helistab, lähtudes konkurentide äridest.

Leht ise on siin: https://autorenttallinn.ee/ ning kõik andmed k.a Analyticsi, Webmasters toolsi andmed saab ka kui vaja.

NB! Probleemi lahendajale ja kaasamõtlejale arvestatav preemia või komisjonitasu sissetulevate meilide ja kõnede pealt.

Minu kontakt: vaiko30@gmail.com
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Mis tähendab 40 potentsiaalset klienti? Kas 40 inimest, kes teevad kodulehel mingit tegevust või lihtsalt 40 külastajat?
Kuidas need 40 külastajat su kodulehele satuvad? St mis otsingusõna/lingi kaudu ja mis lehele maanduvad?

Mõned mõtted:
1. Sul on liiga palju nö call-to-action linke.
- esilehel olev autorendi menüü (kus saad sisestada, rentimise aega jmt) suuremaks...võiks olla kasvõi sama lai, kui see allolev "blogiosa"
- paremal menüüs olevad asjad on sisuliselt ülemise peamenüü kordamine...kaota sealt "Teenused" ja "Enne kui rendid" osa ära.
- paremas all nurgas tekkiv facebooki likemise aken ära võtta või hiljem avanema panna? (see on sul ka juba tegelikult olemas paremal menüüs)
- Seiklusblogi? Kui inimene otsib endale rendiautot, siis tal on tõenäoliselt idee juba olemas, miks tal seda vaja on. Tõenäoliselt ei ole eriti hea, kui ta siis hoopis su seiklusblogisse seiklema läheb. Võta maha paremalt menüüst?
Muidugi sinna blogipostituste juurde võid teha võimalikult mugava võimaluse, et inimesed tuleks autot rentima, aga esilehel on see ilmselt pigem segav infomüra. Eriti veel sellisel kujul, et lingid avanevad samas aknas. Meelitad kliendid oma kodulehelt ära (isegi praegu kogemata panin kogu saidi kinni).

2. Esilehel:
Teksti sees ja piltide kohal olevad hyperlingid on mõttetud ja segavad. Kõik need sealt maha. Samamoodi all olevatelt pildi pealkirjadelt hyperlink maha. Sul on seal samas kohe nupud olemas, millest saab selgelt aru, millele need viitavad ja et nende peale peaks klikkima. Need hyperlingid tekitavad ainult segadust ja vastumeelsust üldse kuhugi klikkida.
Võiksid ka kaaluda selle osa täielikult maha võtmist siit.
Ei leidnud sobivat rendiautot või soovid veel paremat pakkumist?
Anna oma soov meile teada ning me vaatame, mis teha annab!
Esilehel pole klient veel su valikut näinudki ja juba sa vihjad, et ei pruugi leida sobivat. See osa sealt minema.

3. Paremal all võiks ettevõtte info juures olla ka sinu OÜ registreerimisnumber. Annab ehk pisut rohkem kindlustunnet, et tegemist on reaalse ettevõttega?
Võimalik, et ka lihtsalt minu subjektiivne hinnang. Tavaliselt vaatan selliste vähemkuulsate lehtede puhul sellist infot (kontakti all on see küll olemas, aga võimalik, et klient sinnani ei jõuagi).

4. Ülemises menüüs "Broneerimine" - täiesti üleliigne link. Mitte keegi ei broneeri ilma, et näeks, mida ta broneerib. Loogiline oleks, et tulen kodukale, vajutan broneeri, valin, mida broneerida tahan ja broneerin. Praegusel kujul soovitaks maha võtta selle.

5. "Rendiautod ja hinnad" leht.
a)
Autorent Tallinn panustab enam rendiautode ökonoomsuse ning kütusesäästlikkusele. Rendiautod on väikese läbisõiduga, puhtad ning hooldatud.

Vaata järgi miks valida Autorent Tallinn ning broneeri rendiauto telefoni, e-posti või online teel juba täna.
Üleliigne tekst. Kui klient tahab autot ja ta on juba broneerimise lehel, siis see info segab. Ma ei tea, kas see info, mis sa siin kirjutad, on kliendile oluline asi, mida ta kohe kindlasti teada tahab kui tuleb autot valima?

b) Esimesed kaks autot on mõttetult pika tutvustava tekstiga. Kui tahad, et autode kohta oleks tutvustavat teksti ja lisainfot, siis tee nii, et nime/pildi peal klikkides avaneks see info vmt. Praegusel kujul on lihtsalt tüütu alla kerimise vaev. Lisaks ei ole kuskil võimalust neid kahte esimest autot broneerida.

c) Hindade puhul on suhteliselt ebamugav neid lugeda sellisel üksteise järel kirjutatud kujul. Inimestele meeldib numbreid võrrelda jmt.
Ehk tasub väljatoodud konkurendi pealt õppust võtta ja mingi lugejasõbralikum tabel teha:
https://www.rentacar-estonia.eu/?head=29 ... e=estonian

d) Kui vajutan nuppu "Broneerin", siis eeldan, et see info jääb nüüd kuhugi alles ja järgmine samm on siis broneeringu kinnitamine või kinnituse saamine mingil kujul.
Praegusel juhul viskab nupule vajutamine mind lehele, kus esiteks puudub igasugune info minu tehtud valiku kohta (ega päris hästi nüüd meelde ei jäänud, mis mudeli ma täpselt valisin ja mis see hind oli minu soovitud perioodi kohta...peab tagasi minema vaatama...).

"Broneerin" nupp viskab kõigil juhtudel broneerimise lehele. Seal lehel on esimene call-to-action, et valiksin rendiauto. Aga ma ju just tegin seda?!?
Ühesõnaga, broneerimine peaks viima lehele, mis tõesti kutsub mind ka broneerima, mitte ei sega üleliigse infomüraga.

Sellel nupul vajutamine peaks viima eraldi broneerimise lehele:
- kus oleks näha, mis valiku ma tegin (mudel, selle maksumus erinevate perioodide peale jmt)
- esimene ja ainuke asi oleks see info, mida mul on vaja, et broneering ära teha:
Broneeri rendiauto telefoni teel:

(+372) 66 83 214

Broneeri rendiauto e-posti teel:

info@autorenttallinn.ee

Töötame 7 päeva nädalas E-P 9.00-21.00
Soovitatavalt võiks olla ka on-line broneerimise lahendus (läbi veebilehe saadab kasvõi e-maili...näiteks nii, nagu rahafoorumis see kontaktivorm on tehtud)
- paremal olev menüü, facebooki lingid ja kõiksugu muu segav jama sellelt lehelt maha
- need "14 põhjust" võiksid panna ehk esilehele call-to-actioni alla, kui üldse kuhugi. Selle lehe peal on tõenäoliselt see üleliigne ja pigem segab.

Rohkem hetkel ei viitsi.
Mõtted on üldiselt hüpoteesid ehk neid tasub testida ja tulemusi ka mõõta mingil kujul :)

Ja üleval logo juures kuskil võiks muidugi ka kirjas olla sinu unique selling proposition või miskit, et kliendid saaksid aru, millega tegu ja miks nad seda kasutama peaksid. Ehk miks peaksid inimesed just sinu ettevõtte kaudu rentima, st mille poolest erined konkurentidest (PS! erinevus peaks ka klientide jaoks reaalselt oluline olema...)
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

Tänan Taavi, et võtsid asjaks nii pikalt ja sisurikkalt vastata. Lugesin su teksti ja panin kõik punktid paberile kirja ja hakkan otsast tegelema sellega.

-40 unikaalset külastust päevas saabub Google märksõnaotsingu, Neti ja Parim.ee kaudu, kes otsivad autorenti.

-esilehel olev autorendi menüü (kus saad sisestada, rentimise aega jmt) suuremaks...võiks olla kasvõi sama lai, kui see allolev "blogiosa" Mida sa pead silmas allolev blogiosa, ei saa täpselt aru mida suuremaks?

-Kaalusin "rendiautod ja hinnad" lehel ka panna auto pildid kõrvale "broneeri tel 66 83 214" ning jätta see nupp "broneerin", mis suunab teisele lehele üldse ära.
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Vaiko kirjutas:-esilehel olev autorendi menüü (kus saad sisestada, rentimise aega jmt) suuremaks...võiks olla kasvõi sama lai, kui see allolev "blogiosa" Mida sa pead silmas allolev blogiosa, ei saa täpselt aru mida suuremaks?
Punase raami suuruse võiks ära täita see. Või siis lausa kogu laiuse ulatuses. Olenevalt, mis disainilahenduse teha suudad.
Simpelman
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Apr 2012, 21:38

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Simpelman »

Pakun, et esimene asi mis koheselt kliendi lehe sulgema paneb on esimene asi mida ta näeb lehe avamisel: "1 Päev 35EUR" !!!
Kuigi on ka märgitud , et mahtuniversaali puhul on number ikkagi see mis kohe silma jääb....

Edu
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

Simpelman kirjutas:Pakun, et esimene asi mis koheselt kliendi lehe sulgema paneb on esimene asi mida ta näeb lehe avamisel: "1 Päev 35EUR" !!!
Kuigi on ka märgitud , et mahtuniversaali puhul on number ikkagi see mis kohe silma jääb....

Edu
Kas see 35 EUR on siis mahtuniversaali kohta kallis või mõtled et üldse see number kinnistub ja klient paneb lehe kinni?
Simpelman
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Apr 2012, 21:38

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Simpelman »

Jah number kinnistub, ehk siis sellise koha peal mis kohe silma hakkab võiks olla hoopis odavaim pakutav võimalus ja küll siis nõudlikum klient kallima ise üles leiab või näeb seda mõnel alamlehel, aga mitte kohe esimese asjana :)
mankiboy
Postitusi: 131
Liitunud: 25 Okt 2009, 18:34

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas mankiboy »

Font 3x suuremaks, mõttetu kraam võta ära... Anna kliendile võimalus kohe autosi uurima hakata jne.. Vaatasin seda broneerimise asja ka, hirmus keeruline.. Äkki suudad kuidagi kasutajasõbralikumaks selle teha. Edu!
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

mankiboy kirjutas:Font 3x suuremaks, mõttetu kraam võta ära... Anna kliendile võimalus kohe autosi uurima hakata jne.. Vaatasin seda broneerimise asja ka, hirmus keeruline.. Äkki suudad kuidagi kasutajasõbralikumaks selle teha. Edu!
Tänan tagasiside eest. MIllisel lehel font suuremaks? Mis sulle täpsemalt broneerimissüsteemis keeruline tundub?
mankiboy
Postitusi: 131
Liitunud: 25 Okt 2009, 18:34

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas mankiboy »

Vaiko kirjutas:
mankiboy kirjutas:Font 3x suuremaks, mõttetu kraam võta ära... Anna kliendile võimalus kohe autosi uurima hakata jne.. Vaatasin seda broneerimise asja ka, hirmus keeruline.. Äkki suudad kuidagi kasutajasõbralikumaks selle teha. Edu!
Tänan tagasiside eest. MIllisel lehel font suuremaks? Mis sulle täpsemalt broneerimissüsteemis keeruline tundub?
Oih.. Vaatasin valet lehte.. autorenttallinn.ee tundub päris soliidne :)! Võibolla võid selle lilla call-to-action buttoni roheliseks teha. Lugesin mingit artiklit, kus inimesed klikkisid kõige meelsamini just rohelise nupu peale :)
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

mankiboy kirjutas:
Vaiko kirjutas:
mankiboy kirjutas:Font 3x suuremaks, mõttetu kraam võta ära... Anna kliendile võimalus kohe autosi uurima hakata jne.. Vaatasin seda broneerimise asja ka, hirmus keeruline.. Äkki suudad kuidagi kasutajasõbralikumaks selle teha. Edu!
Tänan tagasiside eest. MIllisel lehel font suuremaks? Mis sulle täpsemalt broneerimissüsteemis keeruline tundub?
Oih.. Vaatasin valet lehte.. autorenttallinn.ee tundub päris soliidne :)! Võibolla võid selle lilla call-to-action buttoni roheliseks teha. Lugesin mingit artiklit, kus inimesed klikkisid kõige meelsamini just rohelise nupu peale :)
Tänan vastuse eest. Siin on call to action buttonist rohkem juttu https://conversionxl.com/which-color-converts-the-best/
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Ja kuidas siis on? Mõnest soovitusest abi ka olnud?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Vaiko
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Sept 2012, 08:47

Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PRE

Lugemata postitus Postitas Vaiko »

Tere

Vahepeal on tehtud päris palju muutusi ja testitud, kuid tulemusteta kahjuks:( Päringute poole pealt on küll tõusnud, kuid see viitab hooajalisusele.
Sain ka teada oma õppetunni:)

Viga oli siis selles, et olen keskendunud valele sihtrühmale. Kohalikud kliendid, kes tahavad autot rentida Eestis, puudub krediitkaart.

Tuleb keskenduda palmi alla reisijatele, kes soovivad autot rentida mujal maailmas. Neil on tavaliselt ka krediitkaart ja st et nad on maksejõulised.
Vasta