AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

PayPal, Skrill, Neteller, Stripe, Payza jmt
surf
Postitusi: 955
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 05 Juun 2012, 00:07

Mõtled Payza aktiveerimislinki e. meiliaadressi valideerimist? Mis meilikontot muidu kasutad? Kiika rämpskirjade kataloogi! Kui seda kataloogi ei ole või kiri ei jõua kohale, siis soovitan soojalt Gmail-ile üle minna. Sinna ei jää ükski kiri tulemata.

FAQs:
Email Validation
Why didn't I receive my validation email during registration?

There are several reasons why you may have not received your validation email. Sometimes email accounts automatically filter your email and you may not have received our validation email. You should check your junk mailbox and spam folders to ensure that the email was not sent to either of these instead of your inbox. We would also suggest reseting your email filters so that you are able to receive emails from Payza.

If you still unable to locate your validation email, attempt to login on our website and click on the “Resend validation email” link. If this does not work, please contact our Customer Support department.

Audio
Postitusi: 194
Liitunud: 31 Jaan 2009, 13:12

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Audio » 05 Juun 2012, 00:24

hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?

surf
Postitusi: 955
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 05 Juun 2012, 01:02

Kui sa oled juba mitu korda resend-i teinud, siis asi ikka meilikontos (selle filtrites).
Jääb 3 varianti:

1. Ootad homseni (lootusega, et need kirjad jõuavad hiljem kohale)

2. Kuna Personal kontol on lubatud kasutada 2 meili aadressi, siis lood Gmaili konto, sisened Payza kontosse ja lisad Gmaili aadressi. Peale seda muudad Gmaili aadressi põhiaadressiks (linnuke Primary) ja klõpsad Gmaili aadressi juures olevale valideerimislingile. Sisened Gmaili postkasti ja valideerid aadressi. Ma pole kindel kas see töötab, kuid proovida võib.
Meiliaadressitele saad ligi, kui ülevalt mustast rippmenüüst valid "My Profile" -> "Email Addresses" või "My Profile" -> "Personal Information" ja avaneval lehel klõpsad sinisele lingile (Edit Email).

3. Võtad ühendust klienditoega https://helpdesk.payza.com/index.php?/Tickets/Submit
Lehe allosas linnuke "My Account Support" -> linnuke "All Other My Account Inquiries", Klõpsa "Next" ja teata oma murest.

Tulevikuks väike info.
Kahte meiliaadressi õieti kasutades saad muuta oma Payza konto tunduvalt turvalisemaks.
Mõlema meiliaadressiga saad vastu võtta makseid, kuid kontole siseneda saad ainult selle aadressiga, mis on määratud põhiaadressiks e. Primary. Seda Primary aadressi, mis on ühtlasi ka sinu Payza ID, mitte kunagi kellegile ei avalda. Kodulehtedel, foorumites ja suhtlusprogrammides avaldad ainult seda aadressi, mis ei ole Primary. Sedasi ei saa keegi teada, mis on sinu tegelik Payza ID e. Login kasutajanimi. Saades teada sinu Payza tavaaadressi, millega sa näit. raha vastu võtad, pole sellega midagi teha. Payza-sse sellega siseneda ei ole võimalik isegi siis, kui on teada sinu Payza parool.
Meiliaadresse saad alati lisada ja kustutada, kuid igakordsel lisamisel, tuleb aadress taas valideerida.

ainar
Postitusi: 8
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar » 05 Juun 2012, 21:20

surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.

surf
Postitusi: 955
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 06 Juun 2012, 01:22

ainar kirjutas:surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.
Hmm, väga võimalik.. Järelikult variant nr 2 registreerimise puhul ei tööta ja nende vastus KKK-s, mida ma üleval postitasin, on ebatäpne. Nende soovitus "proovige sisselogida" järelikult ei tööta. Ma ei usu, et sa midagi valesti teed.
Mis puutub meilikontodesse, siis võin öelda, et olen oma elu jooksul kasutanud erinevaid kontosid, kuid juba viimased 6 aastat ainult Gmaili ja selle pika aja jooksul ei ole mul olnud kordagi sellist muret, et mõni kiri on kaduma jäänud. Iga maksevahendi jaoks kasutan ka eraldi Gmaili kontot, lisaks on veel mõned kontod kirjavahetusteks ja erinevate registratsioonide/programmide jaoks ja nende jälgimiseks kasutan Gmail Manager-i
Audio kirjutas:hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?
Aga kuidas sa seda resend-i tegid, kui kontosse ilma aktiveerimislingile vajutamiseta siseneda ei saa? Kas sa tegid seda registratsiooni viimasel lehel? Või sa pidasid resend-i all silmas registreerimise kordamist algusest kuni lõpuni.

ainar
Postitusi: 8
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar » 06 Juun 2012, 13:52

re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.

surf
Postitusi: 955
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 08 Juun 2012, 00:13

ainar kirjutas:re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.
Siis on kõik selge. Variant 2-e saab kasutada ainult aktiveeritud konto puhul ja KKK-s oli vastus ikkagi õige. Registreerimisel tuleks kasutada Gmaili või mõnda muud meilikontot, mille filter ei blokeeri ekslikult vajalikke kirju.

Wholesaler
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler » 09 Juun 2012, 13:10

Uudiste alla kahjuks seda siin postitada ei saa, aga lihtsalt pidin selle postituse siia tegema, no oli ikka aeg neil ka juba, hakkasidki juuksed peas juba halliks minema selle ootamisega.

We understand you have been having a hard time getting in touch with Customer Support recently.

We would like to sincerely apologize to all of you who have been on hold for far too long or have been waiting forever to receive a reply to your support ticket. We are truly sorry for this frustrating time. We want to reassure you that we are taking major steps to get this resolved:

We are doubling our Customer Support team by hiring more than 30 specialists.
We have also hired more Verification and Processing staff.
We are continuing to hire and train more staff every day.
We are increasing the number of phone lines into our Customer Support Center (which will reduce the busy tones some customers may have been hearing lately).
Everyone at Payza is working overtime and on weekends to meet this increase in demand.

We kindly ask all our members to please try to remain patient as we try to answer your phone call or email as fast as we possibly can. In the meantime, the following may help you receive an answer faster:

Search our FAQs – we are constantly updating them with more information and instructions
Make sure to submit your ticket to the proper support queue – we recently updated our ticket queuing system to improve efficiency
Please do not submit multiple tickets – it just adds to the outstanding queue

Please please please accept our sincerest apologies. We truly appreciate your patience and understanding (and know they are growing thin)!
Thank You!

Known Issues – as of June1, 2012

Below are list of recent issues of which we are aware and working to resolve as soon as possible:

Verification – Our verification team is working hard to catch up on the large number of verification documents that have been submitted for review. You may experience a delay of up to 10 additional business days for the process to be completed. Please note that if you are in the USA, you can now (June 1, 2012) also verify your account by adding your US bank account and verifying 2 micro-deposits.
Bank transfer & wire deposits – we are currently a little behind on re-processing bank transfers & wires where the customer did not initially provide the correct bank deposit code/reference number. Customers may experience an additional 3-5 business day delay for this process to be completed.

Wholesaler
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler » 21 Juun 2012, 15:41

On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S

Freebooter
Postitusi: 51
Liitunud: 11 Apr 2010, 18:55
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Freebooter » 22 Juun 2012, 15:52

Wholesaler kirjutas:On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S
Jah, mingi juuni algusest saati ei saa seal krediitkaartidega midagi teha jälle :S

Vasta