'Withdraw' läks sujuvalt:
Järgmine päev kella 04:30 ajal oma PayPal'i kontole sisenedes märkasin, et see on PayPal'i poolt ka sooritatud:
Mõtlesin, et küll on tore, ootan siis veel mõned päevad ja kohtan hiljem oma raha kenasti oma krediitkaardi kontol. Aga võta näpust..!!! Raha ei kajastunud minu hansa.ee ajaloos ei nädala, ei kahe ega ka kolme nädala pärast.
Mul oli vahepeal palju tegemist ja polnud selle küsimusega eriti aega tegeleda ja mõtlesin, et ongi hea, et vaatame, kui kaua see raha võib üldse kadunuks jääda ning kunagi hiljem võtan ühendust nii Paypali enda kui ka Hansapanga klienditeenindusega ja uurin, milles probleem?
Kas veel üks kahe silma vahele jäänud tehing minu HP kontol?
25. juulil tegin ka PayPali kaudu ühele oma tuttavale USA-s selle Hansapanga VISA krediidkaardiga $72.00 suuruse makse ja kuna see tuttav ei teadnud, et ta oli oma Personal kontoga aasta jooksul juba saanud 2 krediitkaardi makset, siis minu makse vastuvõtmisel oleks PayPal tema Personal konto muutnud Premier/Business kontoks. Et säilitada oma Personal kontot, otsustas ta mitte aktsepteerida seda makset ja PayPal tagastas selle raha (737.36 EEK) minu krediitkaardile. Kuigi PayPal märkis ka selle tühistatud makse kui Transfer to: Credit Card / Status: Completed, ei kajastunud ka see raha kuskil minu Hansapanga kontol, see kajastus ainult broneeritud summana, kui makset sooritasin.
1. augustil HP kontole sisenedes nägin, et kõik on endist viisi, midagi pole muutunud - 10. juuli w/d oli ikka veel kajastamata ja 25. juuli tühistus ikka broneeringu all.
Ma ei tea miks aga olin millegipärast arvamusel, et PayPal ise on minu esimese w/d juures kuskil eksinud ja sellepärast võtsingi 1. augustil ühendust kõigepealt Paypali klienditeenindusega ja saatsin neile "Contact Us" lingi kaudu umbes järgmise sisuga kirja (pärisin neilt esialgu ainult esimese w/d kohta, sest 25. juuli w/d -st oli selleks ajaks möödas ainult 4..5 tööpäeva):
Hello,
on July, 9th 2008 I have requested a withdrawal $80USD (744.34EEK / transaction ID #7RT134397MXXXXXX) to my Credit Card and next day my withdrawal was marked as 'Completed' but I still have not received my money to my Credit Card. Please resolve my issue and complete my request, thanks in advance!
Kiri saadetud, arvasin, et eks nad mingi nädala pärast ka vasta minu kirjale, kui üldse.. kuid minu imestuseks vastus tuli juba järgmisel päeval:
Dear XXXX XXXXX,
Thank you for taking the time to contact us with your concerns. I am happy to assist you further.
I understand you recently enquired about the withdrawal of funds from your PayPal account balance to your credit or debit card. Our records indicate that this withdrawal was successfully completed and the funds were sent to your Visa card ending with XX16 on 10th July for the amount of 774.34 EEK.
Please contact your credit card issuer to see if the funds were posted to your card. PayPal has no control over the length of time it takes to post the credits to your card, and we don't receive confirmation when your credit has been received by your card issuer. Please note that the funds may appear on your card with the name of our processing bank rather than with PayPal's own name.
If the funds haven't been credited to your credit card 14 days after the withdrawal was initiated, we can start tracing the funds.
In order to proceed with the trace procedure, it's important that you fax us the following documents:
1. A cover page stating: MISSING CREDIT. On the same cover page, you need to include your name and the email address registered to your PayPal account so we can identify the account. Please include also the transaction ID, the amount and the date of the withdrawal shown in your history log.
2. A copy of the credit/debit card statement that shows at least the last 4-digits of the card, your name and your street address that matches the address registered in your PayPal account.
3. If your credit card statement does not display your registered address, please provide another document for proof of address. This can be a bank statement, utility bill or (police) registration form. The document should not be older than 6 months.
Please fax that information to + 44 8707 303 190, Attn: Global Services Trace Request. Please be aware that this is a UK number. As soon as we have received this information, we will initiate a trace and contact you with the results when they have been received.
Please let me know if you need further assistance.
Sincerely,
Tatiana
PayPal, an eBay company
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal (Europe) S.à r.l.
& Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions. Registered Office: 5th
Floor, 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg, RCS Luxembourg B 118 349
Ja mingi aeg hiljem teine kiri:
Dear XXXX XXXXX,
I received your inquiry regarding your withdraw of 744.34 EEK (withdrawal fees: 30 EEK) sent to your credit card account to your credit card account, ending in 16.
Our records indicate that this was posted to your credit card account on 07/13/2008. Following is an Acquirer Reference Number, which you can provide to your credit card company when tracing this credit: 7424469819582766XXXXXXX
If you have any further questions, please feel free to contact us again.
Sincerely,
Sebastian
PayPal European Services
PayPal, an eBay Company
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal (Europe) S.à r.l.
& Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions. Registered Office: 5th
Floor, 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg, RCS Luxembourg B 118 349
Nagu esimesest PayPali kirjast selgub, minu tellimus oligi täidetud 10. juulil (meie aja järgi 11. juulil) nii nagu seda oli näha minu PayPali kontol.
Samal päeva õhtul s.o laupäev 2. august, kui sain PayPalist vastuse, helistasin Hansapanga klienditoe telefonile 6 310 310 ja rääkisin oma probleemist. Kõne oli pikk, võeti minu andmed, vaadati minu HP kontot, kuid kasu miskit. Paistab, et see inimene kellega vestlesin nägi minu kontol sama, mida minagi ja ei osanud muud vastatata, kui soovitas mul uuesti helistada esmaspäeval või mõni teine tööpäev kella 8 - 17-ni, sest siis pidavat kohal olema "spetsialistid" (?), kes saaksid mind aidata..
Jätsin esmaspäeva vahele, lootusega, et mine tea, äkki edastati minu jutt nendele "spetsialistidele" aga ei..
Teisipäeva lõuna ajal s.o 5. augustil uuesti klienditoele helistades rääkisin sama loo, mis laupäevalgi. Paluti jääda ootele.. ja siis mingi hetke pärast vastati JAH, kõik on õige (?). Sain vastuseks, et nad näevad minu 10. juuli PayPali ülekannet ja näevad ka 25. juuli krediitkaardi makse tühistust.. ja lubasid 10. juuli PayPali ülekannet juba sama päeva keskööks minu krediitkaardile üle kanda. Mis mind veel hämmastas oli see, et mulle vastati, et neil(hansapangal) on aega kuni 30 päeva need maksed minu kontole kanda..(?) ja et enne seda mina neid makseid ei pidavatki oma interneti pangas nägema.
Peale kõne lõppu, mõnikümmend minutit hiljem oma HP kontole sisenedes märkasin, et minu krediitkaardi jäägile lisati 25. juuli tühistatud makse 737.36 EEK ja keskööl ka ülejaanud 744.34 EEK, mis oli minu PayPali 10. juuli w/d..
Kui ma nüüd vaatan PayPali teist emaili, siis seal on kirjas: ".. Our records indicate that this was posted to your credit card account on 07/13/2008.." ja tekib kahtlus, et kas just mitte siis 13. juulil ehk 3..4 päeva hiljem peale w/d, oleksin ma pidanud seda raha oma krediitkaardil nägema ??
Mis teie sellest loost arvate? Mina isiklikult tahaks öelda, "müts maha PayPali ees" kiire makse sooritamisel ja abi eest, ja olen väga nördinud Hansapangas ja teen siin hetkel ainult ühe järelduse - tuleb vist sulgeda Hansapanga krediitkaart ja minna üle SEB Magnet kaardile, sest Hinnavaatluse Foorumis leidsin postitusi, et SEB kaartidega nagu Magnet ja virtuaalkaart polevat mingeid probleeme, PayPali w/d pidavat kätte saama max 5 päeva jooksul.