Larigpt,
leidsin ühe võimaluse, kuidas sa saaksid vajadusel muuta valesti sisestatud ID#
Logi ennast uuesti e-kulla kontole
Mine Account Info - > Contact -> ja muuda veelkord oma nime (Your Name), siis küsitakse sinu käest uuesti Personal Tax ID-d ja sünniaega
Muutsin mõni hetk tagasi seal oma nimes 'y' -> 'u'-ks ja paluti sisestada Tax ID# ja sünniaega
küssa e-goldi kohta
Re: küssa e-goldi kohta
surf kirjutas: Larigpt,
leidsin ühe võimaluse, kuidas sa saaksid vajadusel muuta valesti sisestatud ID#
Logi ennast uuesti e-kulla kontole
Mine Account Info - > Contact -> ja muuda veelkord oma nime (Your Name), siis küsitakse sinu käest uuesti Personal Tax ID-d ja sünniaega
Muutsin mõni hetk tagasi seal oma nimes 'y' -> 'u'-ks ja paluti sisestada Tax ID# ja sünniaega
Nu seda saan ma teha küll aga incoming spendsi blokki sellega ikka maha ei saa
Re: küssa e-goldi kohta
larigpt kirjutas: Nu seda saan ma teha küll aga incoming spendsi blokki sellega ikka maha ei saa
Miks ei saa? E-kuld küsib nüüd verifikatsiooniks samu dokumente nagu ka teised maksevahendid. Et seda blokki maha võtta, pead oma konto eelnevalt verifitseerima.
Sisene oma e-kulla kontole ja vajuta ühele kahest hüüumärgiga pakutud lingile, kas "! Photo ID must be uploaded" või "! Proof of Residence must be uploaded".
Kui klõpsad lingile, saadetakse sinu emailile PIN-kood, mille pead sisestama avaneval e-kulla lehel.
Ülemisel pildil olevad lingid suunavad ühele ja samale lehele, kus pead uploadima oma juhiloa või ID kaardi skännitud pildid ja muu dokumendi (utility bill) oma elukoha aadressi tõestamiseks.