Withdraw - ülekanne venib..

PayPal, Skrill, Neteller, Stripe, Payza jmt
Genobe
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2011, 16:05

Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas Genobe »

No selline teema on, et tegin üheksandal withdrawi. 12.jan siis staatus muutus "complete"-ks. Kahjuks avastasin aga, et Swedbanki pole mulle midagi üle tulnud. Saatsin siis supporti kirja, ei vastatud. Saatsin täna igaks-juhuks veel ühe kirja. Täna jookseb siis viies päev, mil pole raha üle tulnud ning see teeb murelikuks juba. Kogu nõutud informatsioon bank accounti lisamisel oli täidetud ühe õpetuse järgi, seega pidi kõik õige olema. Veider.

Mida teha?

// Tahtsin veel lisada, et depositinud olen kaks korda täiesti edukalt.
Taavi
Postitusi: 1574
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: Withdraw

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Pangakonto ja AP konto andmed on samad ikka?

Üldiselt ei kujuta ette, mis seal taga võis olla, aga ilmselt nad ikka vastavad sulle mingi hetk. Omast kogemusest tean öelda, et mõningatele support ticketitele millegipärast ei tulegi üldse vastust ja mõnedele peab päris pikalt ootama...
surf
Postitusi: 904
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: Withdraw

Lugemata postitus Postitas surf »

Võib-olla muretsed ilma asjata? (H)

AlertPay KKK-st:
Q: How long does it take to process a withdrawal by bank transfer?
Solution: A bank transfer can take 3 - 6 business days to process
Sellest on AlertPay teemas mitmel korral juttu olnud, et kui näed "Completed" staatust, siis lisa sellele veel paar pangapäeva, enne kui raha panka jõuab. Kasuta foorumi otsinguvormi: https://rahafoorum.eu/foorum/search.php? ... ubmit=Otsi

Kui sa küsisid 9-ndal ja 12-ndal oli AP poolt ülekanne märgitud kui "Completed", siis õige arvestuse järgi teostati see AP poolt 3-e tööpäeva jooksul, mis ei olegi nii paha, kui arvestada seda, et seljataga on olnud pikad pühad. Jääb veel oodata mõni päev, kuni see ka Envoy Services Ltd poolt sinu pangaarvele kantakse.

AlertPay teatas ka oma blogis, et seoses pühadega (jõulud + aastavahetus) võivad pangaülekanded venida -> https://blog.alertpay.com/2010/12/new-ye ... osure.html
Ja väga võimalik, et nende kasutajatugi on seoses pühadega ka abikirjadest üle uputatud.

PS. Loodan, et sa tegid ikka suurema, kui €3 EUR ülekande? Vastasel juhul ei saabu sinu kontole midagi..
Genobe
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2011, 16:05

Re: Withdraw

Lugemata postitus Postitas Genobe »

Aitäh surf :). Eks ma ootan siin veel siis...

€30 kandsin üle btw.
surf
Postitusi: 904
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas surf »

Loodame, et saad oma ülekande ilusti kätte.
Anna ka palun meile teada, kui selle edukalt kätte saad, eks? Võimalik, et oled esimene, kes selle eurodes välja võtab ;)

Muutsin ka tiba teema pealkirja.
Genobe
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2011, 16:05

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas Genobe »

Väga veider, ikka veel ootan. Support pole mulle siiani vastanud. btw, kui mul oleks olnud vale konto, siis kas ma oleks saanud depositit teha? Sest deposit läks väga edukalt ning hetkel kardan, et midagi vist ikka sisestasin valesti alertpays.

Mingit refundi vms ei saa teha? Väga närvi ajab, et support ei vasta ja olen teadmatuses.

// tahaksin veel öelda, et eksisin siin kuupäevadega. Withdrawal sai esitatud 11ndal ja aksepteeriti mingi kaks päeva hiljem vist. Seega 5 päeva peale completed staatust pole ikka raha üle laekunud.

// veel üks asi. Et kui ma supporti kirja saadan sellega seoses, siis seal peab selle teema välja valima, eks. Millise teema ma seal peaksin valima? Äkki võtsin vale valdkonna ja selletõttu isegi ei vaadata mu kirja?

// veel midagi :D. Äkki võib asi olle põhjustatud mu nimest? Mul on perekonnanimes täpitähed ning Alertpay muutis need ise siis tavalisteks tähtedeks (ö muutus o-ks). Ma ei usu, et asi on sellest põhjustatud, kuid kes teab?

// ja natuke veel :D. Proovisin igaksjuhuks uuesti oma pangakontot sisestada, et siis võrrelda, kas esimene konto sai ikka õigesti sisestatud. Tegin kõik õigesti ja kui üritasin sisestada, siis lõi errori, et neil on databaasis juba sama konto olemas - seega pidi esimene konto õige olema.
Viimati muutis Genobe, 18 Jaan 2011, 22:15, muudetud 3 korda kokku.
Taavi
Postitusi: 1574
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Uus kiri supporti? Ega väga ei oska soovitada, aga Banking tundub äkki olevat sobiv valdkond? Justkui nagu pangakontoga seotud äkki...
surf
Postitusi: 904
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas surf »

Võid valida ka "General Support" ja siis "Deposit/Withdraw" aga mina sinu asemel ootaksin ikka veel paar päeva, alles siis lööksin paanika kella, sest eelmistele kirjadele sa nagunii veel vastust ei saanud ja oma viimase postitusega sa ka parandasid, et withdraw oli tehtud hoopiski 11-ndal, mitte aga 9-ndal. Kui see oli tehtud 11-ndal, siis eilse seisuga on see kuskil 5. tööpäev ja tänasega saab see 6. tööpäev olema.. Kordan siinjuures jälle AP KKK-d: "A bank transfer can take 3 - 6 business days to process" pluss blogist võetud teadet, et pangaülekanded venivad (+1 tööpäev).
Ma arvan, et kui sa oled õieti sisestanud oma pangaandmed ja see on AP poolt märgitud kui "Completed", siis see ka nii on. Ehk asi seisab nüüd Envoy Services Ltd taga?

Täppidega tähed.
Ei, selles ei saa ka jama olla. Kuigi ma loen esimest x sellest, et süsteem muudab automaatselt meie täppidega tähed inglise keele tähestikku, on see siiski normaalne. Minu nimi sisaldab ka Ü tähte ja oma AP profiilis kasutan selle asemel Y-t ja pangaülekannetega probleemi pole olnud. Oma AlertPay blogis SIIN ma soovitangi registreerimisel sisestada oma nimi täppideta ja katusteta.

Mis sa võiksid veel üle kontrollida:

1. Vaata oma meilikontost järgi, kas Supporti vastused ei ole mitte Junk või Spam kausta sattunud?
Kui sul on mõni muu meiliserver kui Gmail, siis ma üldse ei imesta, kui Supporti vastuskirjad on poolel teel kaduma läinud.
Kas sa peale Support kirjade saatmist automatiseeritud kirja saamise kinnitused ka oma meilile said?

2. Panga nimi, SWIFT ja IBAN on sul oma profiilil ikka õigeti sisestatud? Kontrolli üle: https://alertpay.edicypages.com/konto-la ... isestamine
See, et sa deponeerisid oma AP kontot mitmeid kordi edukalt ei tähenda veel seda, et sinu pangaandmed AP profiilil õiged on.
Genobe
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2011, 16:05

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas Genobe »

Ainuke asi, mille ma valesti olin pannud konto sisestamisel oli panga nimi. Nimelt ma panin sinna lihtsalt Swedbank mitte Swedbank AS.

Eile õhtul hilja oli veel tulnud lõpuks supportist kiri:

"Thank you for contacting AlertPay. My name is Nik and I am happy to
assist you.

Once the withdrawal transaction status reads as "Completed" in your
AlertPay account, the time at which the funds are credited to your bank
account may vary due to the time required for banks to send and receive
funds. Please be aware that there may be a delay of 2 to 3 business days
from the time the transaction is completed in your AlertPay account.

Thank you for your understanding,

Regards."

Ma saadan neile nüüd vastuse, et completed staatusest on möödas juba 5 päeva ja ikka pole raha üle tulnud.
Genobe
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2011, 16:05

Re: Withdraw - ülekanne venib..

Lugemata postitus Postitas Genobe »

Täiesti haige lihtsalt. Kaks nädalat pidin nendega vestlema, et kurat, mul ei tule raha üle. Saatsin siis suht närvilise kirja, kus siis ütlesin, et fakk tehke midagi ja 26ndal sain siis kirja:

"It appears the bank transfer was returned due to an error. The error has
now been correct. I have re-completed your withdrawal today. The
funds should be received with 2 business days. I sincerely apologize
for any inconveniences this may have caused."

Loodame siis, et raha tuleb millalgi üle kah. Päris närvi ajab.
Vasta