1. leht 1-st

moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 17 Mär 2012, 14:17
Postitas underdeath21
et kasutaja läks lukku.yttleb et kui tahad lahti saada lae funds.laadisin 15 euri et saaks lotro punkte osta.aga nyyd jumla lambi kasutaja lukkus.saatsin kirja juba.ja kust kohast leiab tick id ylesse.aitäh!

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 17 Mär 2012, 15:41
Postitas marten66
kui vana sa oled?
kas oled neile oma ID koopia saatnud?
oled pangakonto verifitseerinud?

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 17 Mär 2012, 17:16
Postitas underdeath21
id kaari poole saatnud ära.kas fotoka pilt kõlbab.ja kas konto wertifcatsiooni all motled emaili kinnitust,mis saad kasutaja tehes?kui see siis tehtud

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 17 Mär 2012, 17:57
Postitas marten66
Ise kunagi pidin saatma skännitud koopia passi lehest.
Pangakonto puhul tegid nad ülekande minu nimele 0,01 krooni vms, et kontrollida seda.
kui vana sa oled?

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 17 Mär 2012, 18:42
Postitas underdeath21
22 olen muidu,aga praegu ootan vastust.

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 18 Mär 2012, 01:52
Postitas Taavi
Sa lähiajal kuskilt mingeid ülekandeid pole saanud? Minu oma läks igatahes sedasi lukku ja on seal siiamaani...

Loodetavasti nad sulle ikka vaevuvad vastama ja saad ikka lahti selle jama.

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 19 Mär 2012, 00:29
Postitas underdeath21
pole kunagi ylekandeid kellegi käest.ainult olen laadinud raha kontole

Re: moneybookers kasutaja lukus

Postitatud: 20 Mär 2012, 04:33
Postitas surf
underdeath21 kirjutas:et kasutaja läks lukku.yttleb et kui tahad lahti saada lae funds.laadisin 15 euri et saaks lotro punkte osta.aga nyyd jumla lambi kasutaja lukkus.saatsin kirja juba.ja kust kohast leiab tick id ylesse.aitäh!
Sul topelt kasutajakontot MB-s ei ole? Sama meiliaadressiga või nimega 2 korda kontot juhuslikult pole loonud (kunagi ammu aga ei meenu enam)?

Lisan õpetuse, kuidas kasutajatoega ühendust võtta:

Logi sisse > klõpsa ülemises menüüs "Contact" lingile > siis "Support Centre" (või vasakus menüüribas "Email support", teeb sama välja) > ava tabi "My profile" > klõps kõige alumisele lingile "General 'My Account' enquiries" (sinu antud probleemi puhul). Avanevasse lahtrisse kirjuta siis neile milles probleem! Otselink abiks https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl
Kui pilet saadetud, siis oota vastust sellele meiliaadressile, mille kaudu oled omale konto loonud. Mitme meiliaadressi puhul peaks see olema see aadress, mis on su profiili all määratud kui "primary".

Kolm kuud tagasi, kui ma Skrilli Worldpost konto loomisega regasin endale Moneybookersis kogemata topelt kasutajakonto, siis võtsin nendega samal viisil ühendust. Vastati vähem kui 2 päeva jooksul (ja topelt konto ka kustutati).
Saadetud Ticketit (piletit) sa lugeda ei saagi. Näed oma pileti numbrit e-kirja teemast, kui sulle vastatatkse. Automaatset vastust selle kohta, et oled neile pileti saatnud, ka ei tule (minul vähemalt ei tulnud).

Liigutasin teema ka õigesse kohta..