1. leht 1-st

paypali klienditeenindus

Postitatud: 20 Mär 2012, 13:26
Postitas Taavi
Äärmiselt hea klienditeenindus on neil ikka. Ütlesid, et 72h jooksul võetakse minuga ühendust, nüüd on ligi 3 kuud möödas ja vaikus :D
Mõnusalt jõudis ootamise käigus meelest ära ka minna, et nad ühendust pidid võtma :)

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:07
Postitas marten66
:D
huvitav lahendus - "ootame kuni ta probleemi lihtsalt ära unustab"

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 14 Apr 2012, 23:37
Postitas Citrical
Tekib hetkel küsimus, et kuidas see PayPal üldse enam eksisteerib, kui sellisel moel valeinfot rahumeeli jagavad? Olen isegi nüüd oodanud juba üle nädala customer supportist vastust. Sellise suurusega ettevõttelt ootaks siiski Live Supporti, mitte mingit 3 kuuse delay'ga email supporti. Väidetavalt on nende phone support kiirem, aga ei raatsi seda nagu siit Eestist väga proovima hakata. Kas kuidagi neile kärna ei saa keerata mingi USA tarbijakaitse kaudu või midagi, kui nõnda customer supporti kohta kelbast ajavad?

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 14 Apr 2012, 23:47
Postitas Audio
Citrical kirjutas:Tekib hetkel küsimus, et kuidas see PayPal üldse enam eksisteerib, kui sellisel moel valeinfot rahumeeli jagavad? Olen isegi nüüd oodanud juba üle nädala customer supportist vastust. Sellise suurusega ettevõttelt ootaks siiski Live Supporti, mitte mingit 3 kuuse delay'ga email supporti. Väidetavalt on nende phone support kiirem, aga ei raatsi seda nagu siit Eestist väga proovima hakata. Kas kuidagi neile kärna ei saa keerata mingi USA tarbijakaitse kaudu või midagi, kui nõnda customer supporti kohta kelbast ajavad?
Paypal nö monopol, kuna seda aksepteeritakse pea kõikjal. Kui erinevad epoed ja värgid viitsiksid jamada võiks neile konkurent tulla (ehk aksepteeriksid rohkem teise protsessoreid), kuna tõesti Paypali suhtumine väga sitt.

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 15 Apr 2012, 00:08
Postitas Citrical
No krt mul oli konto praktiliselt aasta unverified ja selle tulemusena ka limited. Nüüd kus ma kaks nädalat tagasi selle verified sain, jäin ootama, et lõpusk kaoks ka mult need limitationid ja, et saan lõpuks korralikult midagi internetimaailmas looma hakata, aga ei, kus sa sellega. Nüüd seisab kõik nende taga, kuna kõikjal on neil pandud pikimaks reageerimis ajaks 72h, siis algselt ootasin. 72h'ga muidugi pole piirdutud. Jutt käib siis esmalt selles, et kohe selgelt on kirjas, et kui on limited ja teed oma listis olevad tegevused ära, siis vaadatakse suu case 72h jooksul üle ja saad asjad korda. Nii see siis ei olnud, saatsin ühe kirja nädal tagasi, ka kirjadele oli 24-72 h reageerimisaeg, saatsin 3 päeva pärast uue kirja ja täna veel kolmanda. Mul jääb vist ülioluline 120 päeva projektki nüüd PayPali tõttu tegemata täiesti. Kas on äkki targem sealt see $37 välja võtta Entropaysse ja siis sulgeda see, teha uus kasutaja ning verified teha see. Olgu öeldud, et selle verifiemise peale läheb mingi nädal aega. Kas pigem oodata kirja või teha see uus kasutaja, mida arvate?

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 15 Apr 2012, 00:36
Postitas Audio
Citrical kirjutas:No krt mul oli konto praktiliselt aasta unverified ja selle tulemusena ka limited. Nüüd kus ma kaks nädalat tagasi selle verified sain, jäin ootama, et lõpusk kaoks ka mult need limitationid ja, et saan lõpuks korralikult midagi internetimaailmas looma hakata, aga ei, kus sa sellega. Nüüd seisab kõik nende taga, kuna kõikjal on neil pandud pikimaks reageerimis ajaks 72h, siis algselt ootasin. 72h'ga muidugi pole piirdutud. Jutt käib siis esmalt selles, et kohe selgelt on kirjas, et kui on limited ja teed oma listis olevad tegevused ära, siis vaadatakse suu case 72h jooksul üle ja saad asjad korda. Nii see siis ei olnud, saatsin ühe kirja nädal tagasi, ka kirjadele oli 24-72 h reageerimisaeg, saatsin 3 päeva pärast uue kirja ja täna veel kolmanda. Mul jääb vist ülioluline 120 päeva projektki nüüd PayPali tõttu tegemata täiesti. Kas on äkki targem sealt see $37 välja võtta Entropaysse ja siis sulgeda see, teha uus kasutaja ning verified teha see. Olgu öeldud, et selle verifiemise peale läheb mingi nädal aega. Kas pigem oodata kirja või teha see uus kasutaja, mida arvate?
Kõige mõtekam on sul nii teha, et oledki unverified koguaeg, näiteks iga paari kuu tagant uus acc, nii teen vähemalt mina.

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 15 Apr 2012, 00:37
Postitas Citrical
Ise makseid teha ju ei saa, kui oled unverified. Või ma eksin siinkohal?

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 15 Apr 2012, 01:47
Postitas mankiboy
Ise olin ka pikalt unverified.
Lahenduseks on võtta swedpangast krediitkaard(võib ka tudengi) ja probleemid kaovad. Pole mõtet nende virtuaalkaartidega jamada, varsti saad nkn jälle mingi limitationi või kurvamel juhul banni. Teadmiseks, et ametlikult pole virtuaalkaardid paypalis lubatud. (vabandan, kui sa virtuaalkaarti ei kasuta)

Re: paypali klienditeenindus

Postitatud: 15 Apr 2012, 14:33
Postitas Audio
Citrical kirjutas:Ise makseid teha ju ei saa, kui oled unverified. Või ma eksin siinkohal?
saab