E-Gold Block

Kõik, mis investeerimise, raha kogumise ja säästmisega seotud, mis teistesse alafoorumitesse ei sobi.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas surf »

Sain siis sellise teate täna, kui soovisin oma e-kulla kontole minna:


Pilt

Hea, et mul on IP vahetuse võimalus (oma ruuter), muidu oleks võib olla läinud terve päev või rohkemgi, enne kui oleks sisse saanud. Nii, et kontrollige ka oma kontosid, võimalik, et avastate sama teate.
Kasutaja avatar
larigpt
Postitusi: 91
Liitunud: 04 Jaan 2007, 22:56

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas larigpt »

ma näiteks ei saa üldse hetkel e-goldile ligi. Viskab mingi imeliku errori ekraanile.
PiltPilt
IXI

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas IXI »

larigpt kirjutas: ma näiteks ei saa üldse hetkel e-goldile ligi. Viskab mingi imeliku errori ekraanile.

jep

HTTP/1.1 Unexpected error

sama siin..
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Ei tea, mul on vist liiga vähe seal kontol, sest ma saan ilusti ligi.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Kasutaja avatar
larigpt
Postitusi: 91
Liitunud: 04 Jaan 2007, 22:56

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas larigpt »

deathace kirjutas: Ei tea, mul on vist liiga vähe seal kontol, sest ma saan ilusti ligi.


Õhtu peale hakkas mul tööle asi jälle. 8) Sai tiba investeeritud jälle siis.
PiltPilt
RaX
Postitusi: 7
Liitunud: 12 Juul 2007, 16:22

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas RaX »

Jamh, konto blokiti eile, kandsin raha teisele kontole, ja tänaseks ka see kinni pandud.

Keerulised ajad,
ei ole ka eriti usku, et see massiline blokkimine ajutiseks osutub.

Nii, et peab ilmselt ekulla kasutamise lõpetama :/
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Ja nad pole kuidagi põhjendanud kah seda blokkimist jah? Lihtsalt raha läinud ja kõik?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Terve leht nüüd maas?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Cart
Postitusi: 7
Liitunud: 07 Mai 2007, 11:56

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas Cart »

Tundub küll. Hommikul sain veel ligi aga nüüd ei lase.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: E-Gold Block

Lugemata postitus Postitas surf »

Endal pole e-kullaga hetkel mingeid probleeme.
deathace kirjutas: Ja nad pole kuidagi põhjendanud kah seda blokkimist jah? Lihtsalt raha läinud ja kõik?
Põhjendus on alati olemas. Kõik oleneb, millise blokeeringu sa saad. Tundub, et paljud inimesed ei tee erinevate blokeeringute vahel vahet. Kui põhjus on sama, mille leidsin mina e-kulda sisenemisel (pilt üleval), siis siin on tegemist uue e-kulla süsteemiga, mis annab märku selle kohta, et sul on ebaturvaline ühendus (avatud proxy, mingi viirus istub arvutis vms). Kui ma ei eksi, siis e-gold võttis selle kasutusse selleks, et vähendada DDoS jms rünnakuid oma aadressi suhtes.
https://www.e-gold.com/news.html
April 2007
e-gold Blocks Account Logins From Exploited Computers

e-gold Users now have additional protection against "phishing attacks", thanks to a ground breaking upgrade to its Account Sentinel™ (a.k.a. AccSent(tm)) arsenal of account access security features.
Using DNS blacklist data published by well known third parties, AccSent now blocks account access from IPs identified as open proxies, insecure web servers, or otherwise open to exploitation by criminals. For the sake of brevity, e-gold refers to such blacklisted IPs as "blips".
As always, the AccSent advantage is that e-gold Users need not take any action - or even understand what an IP address, an open proxy, or a phishing attack is - to immediately benefit from this innovative new feature. However, as powerful as AccSent is, the best protection against phishing and other criminal attacks is user education. For this reason e-gold urges its Users to carefully read and practice the Security Recommendations published on the e-gold.com website.

Selles situatsioonis aitab, kui vahetad oma IP aadressi, puhastad oma arvutid pahalastest või lihtsalt ootad mõne aja, kui see mingi aeg taastatakse. Ma pole veel leidnud selliseid kommentaare, kus keegi väidaks, et ta pole peale seda oma e-kullale enam ligi saanud.
Kui sinu ebaturvalist ühendust on ära kasutatud (näit. spämmi saatmiseks), siis võimalik, et sinu IP aadress satub DNS Blocklist-i, mille järgi ehk e-gold käitub. Siin on mõningad näpunäited:
Just delete your IP from blacklisted.
1. Go to https://www.spamhaus.org
2. Click Remove IP Address
3. Enter your Ip adress
4. press LooKup IP
then you will see Why your Ip is blocked and link "CBL Lookup Utility"
Press "Request delisting of "YOUR IP""
New page opens, check box and press button.
Wait few hours and your IP wlil be delisted from blacklisted ones.
if your IP will be put to blacklist again do the same again.

*spamhaus.org takes 1-3 days
*e-gold takes 2-3 days
If your IP get blocked and can not access e-gold account
You can resolved this problem like me:

> Check your IP address at DNS Blocklist (e-gold use it for reference):
https://www.spamhaus.org/lookup.lasso or:
https://cbl.abuseat.org/lookup.cgi
> If your site found and listed at DNS blocklist, Just SCAN and Remove any Virus, Trojan etc with anti virus like Ad-Aware, and Don't Use Proxy . than you can request delisting to DNS blocklist site where your site listed.
> After your site not listed again you must contact e-gold.com via contack us and select category of guestion " Programing support including SCI....." and tell e-gold if your IP not listed again at DNS blocklist and Reguest to allowed access from your IP

I got this problem 2 times and can resolved around 1-2 days.



Kui aga sinu konto on blokeeritud sedasi, et sa ei saa kulda vastu võtta ega ülekandeid sooritada, siis sellisele kontole makse sooritades peaks nägema järgmist pilti:

Pilt

e-gold Account User Agreement
4.2. Value Limits
Issuer may set the value limit on the balance in an e-gold account based on the sufficiency of the identifying information provided by User. Issuer may restrict User’s ability to use more than one e-gold account in an attempt to circumvent this limit.

Siin võib olla mitu põhjust, miks see blokeering aset leiab (näit. kaebuste korral)

E-kulla uudiste lehelt:
February 2007
e-gold Empowers Online Gambling Sites to Refuse Payments from US Persons

On October 12, 2006, the Safe Ports Act was signed into law in the United States. As a result of the Safe Ports Act and the Unlawful Internet Gambling Enforcement Act of 2006 contained in the Safe Ports Act, the facilitation of many forms of Internet gambling by persons located in the United States has become a proscribed activity. With the objective of preventing the use of e-gold by United States persons for unlawful online gambling, e-gold has deployed a feature whereby any e-gold account holder may configure their e-gold account(s) to block incoming e-gold Spends from accounts controlled by Users residing inside the United States or who are accessing the Internet from within the United States. Online gambling businesses using e-gold are now required to enable this new account attribute.

Lisaks sellest Wikipediast:
Crime and fraud.

e-gold has been perceived as the medium of choice for many online con-artists, with pyramid schemes and High Yield Investment Programs ("HYIPs") commonplace. This has been blamed on e-gold's policy of irreversible transactions. However, e-gold is now blocking accounts where fraud is proven or suspected

See võib olla üks põhjustest, miks e-kulla kontosid blokeeritakse. Kahtluse korral e-kuld blokeerib ja uurib mõne programmiga seotud e-kulla kontosid. Arvan, et tõsine oht on siin just USA elanikel. Siin võib olla ka mitu varianti, kuidas seda lahti blokeerida.

Variant 1. Võtta ühendust e-kullaga ja teha päring, miks see blokeeriti
Üks brasiillane sai mõni päev tagasi e-kullast järgneva vastuse:
In order for us to assist you with the block we will need due diligence
documents. Please mail (or preferably, use a courier service such as Fed Ex
or DHL) original notarized copies of all of the following information:

a) A signed and notarized affidavit listing: Name, address, and telephone
number for the owner of e-gold account 3xxxx
b) Copy of a telephone or utility bill that has the same address stated in
item A.
c) Notarized copy of Passport or Driver's license for the account owner.

Addressed to:

G&SR
175 East Nasa Blvd.
Suite 300
Melbourne, FL 32901
Attn: Due Diligence Unit

Please include a copy of all email correspondence on this matter with your
due diligence documents.

Thank You,
e-gold Service


Samas leidsin erinevatest foorumitest postitusi, kus
a) blokeering oli maha võetud ilma igusuguse pöördumiseta (juhul kui siin inimesed ei ajanud segi blokeeringu erinevusi (A Value Limit / Blocks Account Logins From Exploited Computers)
b) vaatamata sellele, et mõni inimene (HYIP ja Autosurf monitori omanik) oli eelnevalt e-goldist saanud päringule vastuse, et nad ei kavatsegi nende kontolt blokeeringut enam maha võtta, oli see siiski maha võetud peale seda, kui monitori omanik saatis emaili teel neile oma isikuandmed (fotoga ID kaart, telefoni arve jne)

Variant 2. Jääda passivseks ja oodata, kuna konto uuesti lahti blokeeritakse
Variant 3. Kui kontole on sissepääs olemas, siis https://surf4cash.onepagefree.com/?id=4829&
Ise pole seda läbi teinud aga pidavat nii saama.
RaX kirjutas: Jamh, konto blokiti eile, kandsin raha teisele kontole, ja tänaseks ka see kinni pandud.
Keerulised ajad,
ei ole ka eriti usku, et see massiline blokkimine ajutiseks osutub.
Nii, et peab ilmselt ekulla kasutamise lõpetama :/

Blokeeriti ka teine konto? Loomulikult sinu 2. e-kulla konto blokeeritakse mingi aeg, sest sa saatsid ju kulda blokitud kontolt ja sinu teise e-kulla Control Panel-il on Spends from Blocked Accounts seadistatud -> Accept. Kui sa Rax oleksid kasutanud ülalpool toodud nippi, kasutanud selleks lisaks 2-e e-kulla kontot, võimalik, et sa oleks saanud nüüd oma kullaga teha kõike.

Minul isiklikult on e-kulla settingutes pidevalt Spends from Blocked Accounts - Refuse (default). Juhul, kui keegi otsustab e-kullale kaevata mingi programmi konto suhtes, kontole seadistatakse mingi limiit, minul jääb makse sealt saamata, kuid sellega ei kaasne minu konto blokeeringut.



Siin on ka üks võimalus, kus saaksid kontrollida, kas sinu e-kulla kontole on määratud limiiti või mitte:
https://www.hyipexplorer.com/etools/balance/index.php

EDIT.
Tahtsin veel lisada, kuna e-gold hetkel jupsib, ei soovita "instant pay" programmidest osa võtta.
Vasta