Online poker
Re: Online poker
ai jah, vist oli küll, et peab pangakontoga ära verifitseerima vähemalt.. nad saadavad mingi summa sinu pangaarvele ja siis saad mingi verifitseerimis numbri, ei mäleta ka täpselt, sai väga ammu tehtud konto.
Re: Online poker
Hetkel ootan kirja,13. saatsin ja hetkel juba 5 päeva möödas.
Kas Eestisse tuleb aeglasemalt või on kiri kuskil kinni jäänud?
Muidu Pokerstarsi puhul võin ka enda kasutajaga kanda,sest seal ta ei kontrolli informatsiooni.
Kas Eestisse tuleb aeglasemalt või on kiri kuskil kinni jäänud?
Muidu Pokerstarsi puhul võin ka enda kasutajaga kanda,sest seal ta ei kontrolli informatsiooni.
Re: Online poker
Kusjuures tellisin ka ise suhteliselt ammu tolle pangakonto verifitseerimiseks ülekande SEBi, aga siiamaani ei midagi.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Re: Online poker
armido15 vist mõtles aadressi verifitseerimise kirja, mis postiga koju saadetakse? see tuleb vähemalt 2 nädalat
Re: Online poker
Okei,tänud info eest.Ma lihtsalt mõtlesin ,et rahaülekandega läks 2-5 päeva piires nagu lubatud ja arvasin ,et kirjaga samamoodi.
Re: Online poker
3 a. tagasi võttis mul selle kirja kättesaamiseks aega 1 nädal.armido15 kirjutas:Okei,tänud info eest.Ma lihtsalt mõtlesin ,et rahaülekandega läks 2-5 päeva piires nagu lubatud ja arvasin ,et kirjaga samamoodi.
2 päeva saadab juba Eesti Post kirja ühest linnaosast teise
Mis puutub online mängu -ja maksevahendi kontosse, siis ma ei usu, et nende kasutajanimed e. omanikud peavad kattuma. Pole vist sellist reeglit määratud või kuidas? Moneybookersi konto nr on seotud e-posti aadressiga, mitte nimega.
Re: Online poker
Seda ma mõtlesingi ja sellepärast kannangi enda moneybookersi kontoga.
Kiri tuli ka juba ära.
Ainult ,et ta nõuab ,et ma kannaksin moneybookersi arvele raha kuigi ma juba tegin seda.(järgmine päeva peale kirja tellimist)
Igatahes kannan 1 euro veel ,et näha kas selles asi ,et liiga vara kandsin.
Keegi muidu sama probleemi otsas olnud ?
Kiri tuli ka juba ära.
Ainult ,et ta nõuab ,et ma kannaksin moneybookersi arvele raha kuigi ma juba tegin seda.(järgmine päeva peale kirja tellimist)
Igatahes kannan 1 euro veel ,et näha kas selles asi ,et liiga vara kandsin.
Keegi muidu sama probleemi otsas olnud ?
Re: Online poker
"Bank transfer" ei tohiks minna kauem, kui 5 tööpäeva.
"Pangaülekanne internetis" (Swedbank) on otsekohene või võtab aega mõned tunnid.
Et sind aidata, tahaks enne selgusele jõuda:
1) kas sa saatsid raha Moneybookersisse oma isiklikult pangakontolt ja kas see MB konto kuhu raha saatsid on registreeritud sinu nimele?
2) millist varianti kasutasid - "Bank transfer" või "Pangaülekanne internetis"? Kas pangaülekande puhul viitenumbri (MB user ID) maksekorraldusse sisestasid?
3) kas sa oled oma MB kontole sisestanud oma pangakonto andmed? Kui jah, siis kas sa tegid seda enne või pärast raha saatmist?
Edit.
Proovin ise anda mõningad vastused.
1) Sinu pangakonto nimi ja MB kasutajanimi peavad kattuma!
DEPOSITS FROM 3RD PARTY BANK ACCOUNTS ARE STRICTLY DISALLOWED AT MONEYBOOKERS. YOU CAN ONLY MAKE BANK TRANSFER DEPOSITS FROM A BANK ACCOUNT IN YOUR OWN NAME.
Kui MB konto ja pangakonto kuuluvad sulle, siis:
2) & 3)
Kontrolli (ülaosas oleva lingi kaudu Balance: 0.00 EEK view limit), kas sa saadetud rahaga mitte ei ületanud oma verifitseerimata konto limiiti! See võis tegelikult olla ka väiksem enne seda, kui sa verifitseerisid oma koduse aadressi.
Kui tunned, et jooksid tupikusse, siis MB Abikeskuse kaudu saad teha oma pangaülekande osas päringu.
Logi kõigepealt oma MB kontosse ja seejärel klõpsa järgmisele lingile: https://www.moneybookers.com/app/faqmes ... ?node_id=8
EDASI, kui tegemist oli "Bank Transfer" VALI -> "Deposit via bank transfer" -> "I instructed a bank transfer to Moneybookers, but it is not yet credited to my account balance"
(kui tegemist oli "Pangaülekanne internetis" VALI -> "Any other deposit option")
Täida kõik sealolevad lahtrid ja saada teele!
"Pangaülekanne internetis" (Swedbank) on otsekohene või võtab aega mõned tunnid.
Et sind aidata, tahaks enne selgusele jõuda:
1) kas sa saatsid raha Moneybookersisse oma isiklikult pangakontolt ja kas see MB konto kuhu raha saatsid on registreeritud sinu nimele?
2) millist varianti kasutasid - "Bank transfer" või "Pangaülekanne internetis"? Kas pangaülekande puhul viitenumbri (MB user ID) maksekorraldusse sisestasid?
3) kas sa oled oma MB kontole sisestanud oma pangakonto andmed? Kui jah, siis kas sa tegid seda enne või pärast raha saatmist?
Edit.
Proovin ise anda mõningad vastused.
1) Sinu pangakonto nimi ja MB kasutajanimi peavad kattuma!
DEPOSITS FROM 3RD PARTY BANK ACCOUNTS ARE STRICTLY DISALLOWED AT MONEYBOOKERS. YOU CAN ONLY MAKE BANK TRANSFER DEPOSITS FROM A BANK ACCOUNT IN YOUR OWN NAME.
Kui MB konto ja pangakonto kuuluvad sulle, siis:
2) & 3)
Kontrolli (ülaosas oleva lingi kaudu Balance: 0.00 EEK view limit), kas sa saadetud rahaga mitte ei ületanud oma verifitseerimata konto limiiti! See võis tegelikult olla ka väiksem enne seda, kui sa verifitseerisid oma koduse aadressi.
Kui tunned, et jooksid tupikusse, siis MB Abikeskuse kaudu saad teha oma pangaülekande osas päringu.
Logi kõigepealt oma MB kontosse ja seejärel klõpsa järgmisele lingile: https://www.moneybookers.com/app/faqmes ... ?node_id=8
EDASI, kui tegemist oli "Bank Transfer" VALI -> "Deposit via bank transfer" -> "I instructed a bank transfer to Moneybookers, but it is not yet credited to my account balance"
(kui tegemist oli "Pangaülekanne internetis" VALI -> "Any other deposit option")
Täida kõik sealolevad lahtrid ja saada teele!
Re: Online poker
Ma kardan ,et ma ei väljendanud piisavalt täpselt.
Mul raha juba kontol olemas probleem selles ,et nõudis veel üht sissemakset.
Mul raha juba kontol olemas probleem selles ,et nõudis veel üht sissemakset.
Re: Online poker
Ah nii.., väga imelik!armido15 kirjutas:Ma kardan ,et ma ei väljendanud piisavalt täpselt.
Mul raha juba kontol olemas probleem selles ,et nõudis veel üht sissemakset.
Siis ma soovitaks minna Abikeskusesse nagu ma oma eelmises postituses kirjeldasin, klõpsata "Send Money" tabile ja lingi all "General send money enquiries" oma probleemi kirjeldada.
Huvitav oleks teada, mis nad vastavad.
Re: Online poker
Eile õhtul kümne paiku saatsin ära, hetkel veel vastust pole ja kasutaja veel lukus
Viimati muutis armido15, 30 Nov 2010, 20:13, muudetud 3 korda kokku.
Re: Online poker
Ma vist hakkan tasapisi taipama, milles pull..
Millegipärast arvan, et asi ei ole üldse sinus ega sinu kontos vaid muudatustes seoses eurole üleminekuga.
Viimastes MB uudistes oli kirjas, et seoses Eesti krooni üleminekuga eurole ei saa al. 10-st novembrist Eesti kasutajad kroonides "Send Money" teenust kasutada. Ma näen, et sinu MB kontojääk on mingil moel juba eurodes, kuigi minul on see veel kroonides ja uudistes oli ka kirjas, et MB muudab automaatselt kõik krooni kontod euro kontodeks alles 3-ndal jaanuaril.
Proovisin just uut MB kontot registreerida ja märkasin, et uutele Eesti kasutajatele pakub registreerimisvorm valuutaks automaatselt EUR. EEK valikuvõimalus on rippmenüüst eemaldatud. Kui sa registreerisid endale konto novembri alguses, siis on kõik selge.
Tundub, et MB on kõigile Eesti kasutajatele ajutiselt "Send Money" välja lülitanud ja enne uut aastat ei saa raha saata, k.a need, kes hiljuti liitusid ja kelledele süsteem lisas registreerimisel automaatselt euro kontod. Sellepärast sa ei saagi raha saata. Script lihtsalt ei luba. See minu arvamus.
Ma ei tea, kuidas vanade kasutajatega on, kuid uutel kasutajatel, kellel juba euro kontod, ei ole enne 3-ndat jaanuari üldse kasulik MB-sse pangaülekannet teha, sest saadetud kroonid konverteeritakse mingi teenustasuga eurodeks (KKK järgi on konverteerimise teenustasu 1,99%.). Üleminekul aga teenustasusid ei võeta, vahetatakse eurodeks sama kursiga nagu Eesti pankades: 1 EUR = 15.6466 EEK
Millegipärast arvan, et asi ei ole üldse sinus ega sinu kontos vaid muudatustes seoses eurole üleminekuga.
Viimastes MB uudistes oli kirjas, et seoses Eesti krooni üleminekuga eurole ei saa al. 10-st novembrist Eesti kasutajad kroonides "Send Money" teenust kasutada. Ma näen, et sinu MB kontojääk on mingil moel juba eurodes, kuigi minul on see veel kroonides ja uudistes oli ka kirjas, et MB muudab automaatselt kõik krooni kontod euro kontodeks alles 3-ndal jaanuaril.
Proovisin just uut MB kontot registreerida ja märkasin, et uutele Eesti kasutajatele pakub registreerimisvorm valuutaks automaatselt EUR. EEK valikuvõimalus on rippmenüüst eemaldatud. Kui sa registreerisid endale konto novembri alguses, siis on kõik selge.
Tundub, et MB on kõigile Eesti kasutajatele ajutiselt "Send Money" välja lülitanud ja enne uut aastat ei saa raha saata, k.a need, kes hiljuti liitusid ja kelledele süsteem lisas registreerimisel automaatselt euro kontod. Sellepärast sa ei saagi raha saata. Script lihtsalt ei luba. See minu arvamus.
Ma ei tea, kuidas vanade kasutajatega on, kuid uutel kasutajatel, kellel juba euro kontod, ei ole enne 3-ndat jaanuari üldse kasulik MB-sse pangaülekannet teha, sest saadetud kroonid konverteeritakse mingi teenustasuga eurodeks (KKK järgi on konverteerimise teenustasu 1,99%.). Üleminekul aga teenustasusid ei võeta, vahetatakse eurodeks sama kursiga nagu Eesti pankades: 1 EUR = 15.6466 EEK
Re: Online poker
Kui aus olla siis see kuu aega oodata kõigi hullem pole.
Vähemalt tean milles asi on.
Vähemalt tean milles asi on.
Re: Online poker
Kui asi on tõesti nii nagu ma mõtlen, siis MB oleks pidanud uusi kasutajaid ka teavitama sellest, et nad ei saa oma euro kontodega ajutiselt raha saata ja paluda, et enne üleminekut pangaülekandeid MB-sse ei tehtaks, kuna raha jääb sinna ju seisma.armido15 kirjutas:Kui aus olla siis see kuu aega oodata kõigi hullem pole.
Vähemalt tean milles asi on.
Aga oota vastus ära. Võimalik, et scriptis mingi viga ja MB ise ka ei tea, et uued kasutajad ei saa raha saata. Äkki antakse uutele kasutajatele võimalus ikkagi raha saata, kuna neil on ju euro kontod. Uute kasutajatega võib tekkida jama, kui nad küsivad raha panka aga saatmisel teisele kasutajatel ei tohiks ju mingit jama tekkida.
Re: Online poker
Nüüd ma olen kindel ,et selles asi on ,sest mu 1 euro jõudis kohale ja nüüd ta küsib aadressi kinnitust uuesti aga samas ,kui vajutan proceed to adress verification siis tuleb error.
Re: Online poker
Nüüd siis kõik selge
Sain täna vastuse kätte oma kirjale moneybookersist:
[think]Dear Mr. Maamagi,
Thank you for contacting Moneybookers Customer Service.
We would like to kindly remind you that shared personal and financial date usage is not allowed within Moneybookers. As you have tried to add a credit card already registered in our system, your account has been temporarily suspended for certain financial operations.
In that respect, we kindly ask you for a brief explanation about your relation to the user associated with email address freakinzman@hotmail.com.
Furthermore, in order to unlock your account, we kindly ask you to send us a high resolution scanned/photo copy of an address proof document, such as a recent utility bill or a bank statement, physically received at your address within the past three months, on which your name and address are clearly visible.
Please submit the requested information via our Support centre: 'My account' >> 'E-mail support' >> 'Account/Security' >> 'You have requested information and/or documents from me' by entering the correct ticket number that you can find in the subject line of this email.
We greatly appreciate your cooperation and look forward to hearing from you.
Best Regards,
Slavena
Moneybookers Customer Service[/think]
Ma saadsin teise kasutajaga juba kirja ,et kasutaja kinni panna ja kasutaja aadressist millel raha on.
Sain täna vastuse kätte oma kirjale moneybookersist:
[think]Dear Mr. Maamagi,
Thank you for contacting Moneybookers Customer Service.
We would like to kindly remind you that shared personal and financial date usage is not allowed within Moneybookers. As you have tried to add a credit card already registered in our system, your account has been temporarily suspended for certain financial operations.
In that respect, we kindly ask you for a brief explanation about your relation to the user associated with email address freakinzman@hotmail.com.
Furthermore, in order to unlock your account, we kindly ask you to send us a high resolution scanned/photo copy of an address proof document, such as a recent utility bill or a bank statement, physically received at your address within the past three months, on which your name and address are clearly visible.
Please submit the requested information via our Support centre: 'My account' >> 'E-mail support' >> 'Account/Security' >> 'You have requested information and/or documents from me' by entering the correct ticket number that you can find in the subject line of this email.
We greatly appreciate your cooperation and look forward to hearing from you.
Best Regards,
Slavena
Moneybookers Customer Service[/think]
Ma saadsin teise kasutajaga juba kirja ,et kasutaja kinni panna ja kasutaja aadressist millel raha on.
Re: Online poker
jah moneybookers töötab küll muidu, just paar päeva tagasi saatsin pangast moneybookersisse ja sealt pokkerisse, pole kunagi probleeme olnud.
Aga jah, siis on jama kui saatsid kellegi teise krediitkaardilt kellel juba konto ka olemas oli
Aga jah, siis on jama kui saatsid kellegi teise krediitkaardilt kellel juba konto ka olemas oli
Re: Online poker
kas partypokkerist saab raha kanda moneybookerise ja seal swedbanki üle ja mis need teenused on jne
Re: Online poker
Partypokeril oli mingi nõue, et viimase 6 kuu jooksul vist pidid olema selle konto kaudu teinud ülekande partypokeri kontole, et saaksid raha välja võtta selle kaudu. Muidu saad pangaülekandega raha välja võtta.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Re: Online poker
aga kuidas ma siis saaksin kõige odavamalt selle raha sealt endale panka
Re: Online poker
Teed moneybookersi kaudu depositi (vist pidi seda ka natuke mängima, enne kui cashouti sai teha, aga kindlalt ei mäleta...vaata neil kodukalt tingimusi) ja siis võtad sealtkaudu välja.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Re: Online poker
nii tegin siis partypokkerise 10 doltsi ülekande sest enne väljavõtmist peab viimane sissemakse olema viimase 6 kuu jooksul.
aga nüüd tahan oma kasumit välja võta ehk siis enne mul olii 110 doltsi peal nüüd kandsin 10 juurde on 120 ja tahaks seda 60 välja võtta et alles jääks 60 aga vajutas cashout siis tuleb selline teade
kasutan seb virtuaalset kaarti.
Cashouts are not allowed for this account category. Please contact our customer service.
mis ma tegema peaksin ?? või miks se teade sinna tuleb
aga nüüd tahan oma kasumit välja võta ehk siis enne mul olii 110 doltsi peal nüüd kandsin 10 juurde on 120 ja tahaks seda 60 välja võtta et alles jääks 60 aga vajutas cashout siis tuleb selline teade
kasutan seb virtuaalset kaarti.
Cashouts are not allowed for this account category. Please contact our customer service.
mis ma tegema peaksin ?? või miks se teade sinna tuleb