
ja no see siis kõlbas


LG55 kirjutas: OT: tule msni siis näitan![]()
Täpselt nii PAAP! Verifikatsioon ei ole kohustuslik. Autoriseeritud ja autoriseerimata kontode vahe on selles, et autoriseerimata kontole on seatud teatud limiit (spending limit). AP lehelt võib leida ainult limiite, mis on seatud 'Personal Starter' konto jaoks ja need on:PAAP kirjutas:Verification of an AlertPay account is not necessary in order to, add or transfer funds. We believe verification increases the security of our network as we are able to verify and authenticate users. Although not necessary, verification is highly recommended.
Ma võin siis konto personal pro unverified jätta ja ikka oma funde läbi AP ilma probleemideta hallata?
Kui suur on aga 'spending limit' Personal Pro kontodele, seda teab ainult AlertPay ise. Kodulehelt sa seda infot kuskilt ei leia. Võid lugeda ainult järgmist:Trial period consists of $400 per month or $2000 life time.
Personal Starters Accounts cannot receive credit card payments and do not have access to Business Tools.
Alles mõni päev tagasi sain teada, et ühe USA kodanikule, kes omas pikemat aega 'Personal Pro' kontot ja mida ta pole ka kunagi varem verifitseerinud, oli arvatavasti seatud ööpäevane ülekannete limiit $1000 USD. Tegime sellise järelduse sellepärast, et kui ma saatsin talle $168 USD ja ta üritas veel samal päeval ühte programmi teha $900 suuruse deposiidi, sai ta automaatse teavituse, et ta on ületanud limiidi ja et seda limiiti suurendada, peab ta oma konto verifitseerima. Nagu hiljem selgus, oli see tal esimene kord, kus ülekannete summa ületas ööpäeva jooksul $1000 USD (minu saadetud $186 + $900, mida ta üritas ise saata, kokku $1068). Kui ta valis summa, mis oli väiksem kui $900, lubas script selle makse sooritada.In some cases, when transactions involve substantial amounts, our security center may ask some members to verify their AlertPay account in order to proceed with their transactions.
Pead neile kirjutama, et tahad taastada. Loe sealt FAQ alt, ei mäleta, kas oli mingi kindel e-maili aadress või üldine...LG kirjutas:Kas kuidagi on võimalik teha Personal pro verified (ehk siis teenustasuga) konto tagasi personal verified (teenustasuta) ?
Kui sul on Personal Pro, siis peaksid saama downgradeda seda Personal Starteri'le ilma, et sa peaksid nendega ühendust võtma. Business konto on see konto, mis ei saa ilma klienditeeninduse abita downgradeda.LG kirjutas:Kas kuidagi on võimalik teha Personal pro verified (ehk siis teenustasuga) konto tagasi personal verified (teenustasuta) ? Ma lihtsalt lolli peaga yhe programmi tõttu upgradesin ja no enam nagu ei oleks vaja, sest see programm ei toonud mingit tulu ja sissetulevad summad mul nii väikesed, et kõik kasumid kaovad ylekandetasudesse ära... Või pean tegema uue, vana kustutama ( mida just ei tahaks, sest enamustes kohtades see antud) jne...
Q: I chose the wrong account type. How can I change this?
Solution
If you have a Personal Pro account and want to downgrade to a Personal Starter account:
1. Log into your AlertPay account
2. Click on Profile
3. Under Personal, click on Downgrade Account
4. Under ‘Personal Starter Account’, click on Downgrade Now
5. Click on Confirm
You may only downgrade to a Personal Starter account if you have not surpassed the receiving limits of $400 USD per month or $2000 USD/life time.
You may only downgrade a Personal Starter account once.
A Business account cannot be downgraded.
Mari,LG kirjutas:Sain sellise kirja ning ei saa aru, millega tegu võib olla:
AlertPay
saajale mina
näita detaile 3. apr (2 päeva tagasi)
Vasta
Dear Mari ****,
Your next subscription payment is due soon. Please fund your AlertPay balance to make your payment. Unfortunately, we cannot process credit card payments at this time.
You can fund your account by bank transfer, bank wire, money order, certified check, or by requesting money from another AlertPay member. Just select Deposit or Request Money in your AlertPay account, and follow the steps.
For more information on the credit card outage and funding methods, please visit our blog at https://blog.alertpay.com/.
We assure you that we are working diligently on resolving the credit card issue. Thank you for your understanding.
PROTECT YOUR ACCOUNT:
* NEVER give your password to anyone, including AlertPay employees.
* Protect yourself against fraudulent websites or emails by opening a new web browser window (e.g. Internet Explorer or
Netscape) and typing in https://www.alertpay.com every time you log in to your account.
Tegin aadressi seepärast punaseks, et kas mitte ei peaks olema alertpay aadress mitte http vaid https?
Juke, krediitkaartidega ei saa oma AlertPay kontot laadida. Loe järgmisi postitusi:juke1983 kirjutas:surf
Et saada APsse raha tuleb kanda nagu eelpool kirjeldasid. Aga kas kuidagi krediitkaardiga ka saab. Krediitkaardiga ei saa ju (vähemalt minu omaga) mingeid ülekandeid teha. Kas selle jaoks on olemas eraldi teema seal, et võtab ise kaardilt vms.? Või peabki olema AP konto seotud tavalise deebet kontoga? Ise saatsin alles konto verrimiseks "pildid" ja ligipääsu nö ei ole.
Tänud ette!