AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Kõik, mis investeerimise, raha kogumise ja säästmisega seotud, mis teistesse alafoorumitesse ei sobi.
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

See raha sissekande õpetus peaks endiselt kehtima...
https://rahafoorum.ee/artiklid/e-maksepr ... /alertpay/
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
aixi
Postitusi: 86
Liitunud: 22 Jaan 2009, 19:22

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas aixi »

Vaatasin on Earthport jah aga pank oli seal välja toodud Seb aga kui ma Swedist kannan siis Account Number ja deposiidi kood pean panema sinna Swedi lahtritesse ikka need viimased mis on kirjas minu AP Depostit Instructions lehel.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

aixi kirjutas:Vaatasin on Earthport jah aga pank oli seal välja toodud Seb aga kui ma Swedist kannan siis Account Number ja deposiidi kood pean panema sinna Swedi lahtritesse ikka need viimased mis on kirjas minu AP Depostit Instructions lehel.
Täpselt nii! SEB kontole ja dep. kood selgituse lahtrisse. Earthport'il ongi Eestis konto ainult SEB Pangas. Siin teemas oli ka kunagi juttu, et kui sul on Swedbanki konto ja AP kasutab Earthport'i teenust, siis võib ülekannetega tiba rohkem aega minna. See ei ole Earthport'ist sõltuv vaid sellest, kui kaua jõuab sinu ülekanne Swedbankist Earthport SEB kontole ja vastupidi. Kui puhkepäevad vahele tulevad, siis lisa mitu päeva juurde!
Näit. kui sa teed ülekande Swedbankist reedesel päeval peale kella 17:20, siis jõuab sinu raha Earthport Plc arvele alles esmaspäeva hommikul. Selline on meie pankade vaheline värk. (H)
Ja SEB kontolt Earthport'i kontole oleks mõistlikum teha ülekannet kindlasti enne reede kella 17:00, siis peaks raha jõudma Earthpor'i arvele veel sama päeva õhtul. Peale 17:00 tehtud makse jõuab teise SEB kontole alles esmaspäeva hommikul.
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Tegin ka eile väikse väljamakse. Eks näis, mitu päeva läheb. Väljamakse tegin SEB kontole.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Suvel siin keegi päris, et kuidas on võimalik endale hankida AlertPay Prepaid deebetkaarti. Kaardi katsetamine on lõppenud ja selle "pre-registration" on enamus kasutajatele nüüd siis avatud. Kaartide arv iga riigi jaoks on piiratud, seega eelregistreerimisega on võimalik saada seda eelisjärjekorras. Eelregistreerimise eest tasu ei võeta, kuid kaart maksab $19.95 USD.

AlertPay UUDISED: https://rahafoorum.eu/foorum/viewtopic.p ... 043#p32043

Kaardi teenustasud:
Fee Desctiption - Rate (USD)

Card load fee - $1.00 *
POS usage and/or decline fee - $0.50
Activation fee - FREE
ATM transaction fee (domestic Canada & US) - $2.50
ATM transaction fee (international) - $3.00
Monthly service fee - FREE
Inactive fee (after 3 months of inactivity) - $1.00 **
ATM decline transaction - $0.50
ATM balance inquiry - $0.75
PIN change fee - $1.00
Non-ATM withdrawal/over the counter withdrawal fee - $10.00
Chargeback fee - $35.00
Foreign exchange fee - 2.5%

Card Limits - Rate (USD)

Maximum balance - $5000.00
Minimum load - $10.00
Maximum load - $2500.00
Daily POS purchase limit - $5000.00
Daily ATM cash withdrawal limit - $1000.00
Load time - 2-4 Business Days
Transfer to AlertPay balance - Immediate
Number of daily loads - 3
Number of weekly loads - 10
Number of monthly loads - 20

* Charged on your AlertPay account
** Charged monthly on your AlertPay account
[fade]Head vana aasta lõppu ja toredat uut aastat kõigile![/fade]
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay.com - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Neile, kes veel ei tea.
Märtsikuus on AlertPay's mõningad uuendused toimunud (link AP uudiste teemasse).

Lisatud on:

1) Resolution Center - sarnaselt PayPal’ile nn. vaidluste või probleemide lahendamise keskus
2) Deposit by Credit Card - krediitkaardi abil konto deponeerimine.
Viimane on küll katsetusjärgus, kuid töötab. Nii et, kellel on olemas Visa või MasterCard krediitkaart (või SEB-i virtuaal- või pildikaart) ja soovib kiiresti laadida oma AlertPay kontot, siis saab seda hetkel teha. Teenustasu on 3,5%.
ainar
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar »

Payzalt SEB panka tuli makse 3 päevaga ja teistpidi, SEB kontolt Payzale tegin laupäeval taotluse ja esmaspäeva 15:00sk oli kohal, Payza kontol.

[mod="surf"]Tänud info eest![/mod]
Audio
Postitusi: 144
Liitunud: 31 Jaan 2009, 13:12

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Audio »

Kas Payza kontolt on võimalik ka Swedbanka maksta?
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Audio kirjutas:Kas Payza kontolt on võimalik ka Swedbanka maksta?
Saab ikka. Midagi ju suurt ei muutunud.. Muutus ainult omanik, nimetus ja disain. Kui sul on profiili alla Swedbank lisatud, siis anna tuld!
Audio
Postitusi: 144
Liitunud: 31 Jaan 2009, 13:12

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Audio »

surf kirjutas:
Audio kirjutas:Kas Payza kontolt on võimalik ka Swedbanka maksta?
Saab ikka. Midagi ju suurt ei muutunud.. Muutus ainult, omanik, nimetus ja disain. Kui sul on profiili alla Swedbank lisatud, siis anna tuld!
Pole varem seda kasutanud, vähemalt nüüd hea ei pea paypali kaudu jamama ja neid 0.5ea müüma kui cpa-st välja küsin raha. Kahjuks pole veel Payzale kinnituskoodi saanud emailile, mis jama sellega?
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Mõtled Payza aktiveerimislinki e. meiliaadressi valideerimist? Mis meilikontot muidu kasutad? Kiika rämpskirjade kataloogi! Kui seda kataloogi ei ole või kiri ei jõua kohale, siis soovitan soojalt Gmail-ile üle minna. Sinna ei jää ükski kiri tulemata.

FAQs:
Email Validation
Why didn't I receive my validation email during registration?

There are several reasons why you may have not received your validation email. Sometimes email accounts automatically filter your email and you may not have received our validation email. You should check your junk mailbox and spam folders to ensure that the email was not sent to either of these instead of your inbox. We would also suggest reseting your email filters so that you are able to receive emails from Payza.

If you still unable to locate your validation email, attempt to login on our website and click on the “Resend validation email” link. If this does not work, please contact our Customer Support department.
Audio
Postitusi: 144
Liitunud: 31 Jaan 2009, 13:12

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Audio »

hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Kui sa oled juba mitu korda resend-i teinud, siis asi ikka meilikontos (selle filtrites).
Jääb 3 varianti:

1. Ootad homseni (lootusega, et need kirjad jõuavad hiljem kohale)

2. Kuna Personal kontol on lubatud kasutada 2 meili aadressi, siis lood Gmaili konto, sisened Payza kontosse ja lisad Gmaili aadressi. Peale seda muudad Gmaili aadressi põhiaadressiks (linnuke Primary) ja klõpsad Gmaili aadressi juures olevale valideerimislingile. Sisened Gmaili postkasti ja valideerid aadressi. Ma pole kindel kas see töötab, kuid proovida võib.
Meiliaadressitele saad ligi, kui ülevalt mustast rippmenüüst valid "My Profile" -> "Email Addresses" või "My Profile" -> "Personal Information" ja avaneval lehel klõpsad sinisele lingile (Edit Email).

3. Võtad ühendust klienditoega https://helpdesk.payza.com/index.php?/Tickets/Submit
Lehe allosas linnuke "My Account Support" -> linnuke "All Other My Account Inquiries", Klõpsa "Next" ja teata oma murest.

Tulevikuks väike info.
Kahte meiliaadressi õieti kasutades saad muuta oma Payza konto tunduvalt turvalisemaks.
Mõlema meiliaadressiga saad vastu võtta makseid, kuid kontole siseneda saad ainult selle aadressiga, mis on määratud põhiaadressiks e. Primary. Seda Primary aadressi, mis on ühtlasi ka sinu Payza ID, mitte kunagi kellegile ei avalda. Kodulehtedel, foorumites ja suhtlusprogrammides avaldad ainult seda aadressi, mis ei ole Primary. Sedasi ei saa keegi teada, mis on sinu tegelik Payza ID e. Login kasutajanimi. Saades teada sinu Payza tavaaadressi, millega sa näit. raha vastu võtad, pole sellega midagi teha. Payza-sse sellega siseneda ei ole võimalik isegi siis, kui on teada sinu Payza parool.
Meiliaadresse saad alati lisada ja kustutada, kuid igakordsel lisamisel, tuleb aadress taas valideerida.
ainar
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar »

surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

ainar kirjutas:surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.
Hmm, väga võimalik.. Järelikult variant nr 2 registreerimise puhul ei tööta ja nende vastus KKK-s, mida ma üleval postitasin, on ebatäpne. Nende soovitus "proovige sisselogida" järelikult ei tööta. Ma ei usu, et sa midagi valesti teed.
Mis puutub meilikontodesse, siis võin öelda, et olen oma elu jooksul kasutanud erinevaid kontosid, kuid juba viimased 6 aastat ainult Gmaili ja selle pika aja jooksul ei ole mul olnud kordagi sellist muret, et mõni kiri on kaduma jäänud. Iga maksevahendi jaoks kasutan ka eraldi Gmaili kontot, lisaks on veel mõned kontod kirjavahetusteks ja erinevate registratsioonide/programmide jaoks ja nende jälgimiseks kasutan Gmail Manager-i
Audio kirjutas:hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?
Aga kuidas sa seda resend-i tegid, kui kontosse ilma aktiveerimislingile vajutamiseta siseneda ei saa? Kas sa tegid seda registratsiooni viimasel lehel? Või sa pidasid resend-i all silmas registreerimise kordamist algusest kuni lõpuni.
ainar
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar »

re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

ainar kirjutas:re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.
Siis on kõik selge. Variant 2-e saab kasutada ainult aktiveeritud konto puhul ja KKK-s oli vastus ikkagi õige. Registreerimisel tuleks kasutada Gmaili või mõnda muud meilikontot, mille filter ei blokeeri ekslikult vajalikke kirju.
Wholesaler
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler »

Uudiste alla kahjuks seda siin postitada ei saa, aga lihtsalt pidin selle postituse siia tegema, no oli ikka aeg neil ka juba, hakkasidki juuksed peas juba halliks minema selle ootamisega.

We understand you have been having a hard time getting in touch with Customer Support recently.

We would like to sincerely apologize to all of you who have been on hold for far too long or have been waiting forever to receive a reply to your support ticket. We are truly sorry for this frustrating time. We want to reassure you that we are taking major steps to get this resolved:

We are doubling our Customer Support team by hiring more than 30 specialists.
We have also hired more Verification and Processing staff.
We are continuing to hire and train more staff every day.
We are increasing the number of phone lines into our Customer Support Center (which will reduce the busy tones some customers may have been hearing lately).
Everyone at Payza is working overtime and on weekends to meet this increase in demand.

We kindly ask all our members to please try to remain patient as we try to answer your phone call or email as fast as we possibly can. In the meantime, the following may help you receive an answer faster:

Search our FAQs – we are constantly updating them with more information and instructions
Make sure to submit your ticket to the proper support queue – we recently updated our ticket queuing system to improve efficiency
Please do not submit multiple tickets – it just adds to the outstanding queue

Please please please accept our sincerest apologies. We truly appreciate your patience and understanding (and know they are growing thin)!
Thank You!

Known Issues – as of June1, 2012

Below are list of recent issues of which we are aware and working to resolve as soon as possible:

Verification – Our verification team is working hard to catch up on the large number of verification documents that have been submitted for review. You may experience a delay of up to 10 additional business days for the process to be completed. Please note that if you are in the USA, you can now (June 1, 2012) also verify your account by adding your US bank account and verifying 2 micro-deposits.
Bank transfer & wire deposits – we are currently a little behind on re-processing bank transfers & wires where the customer did not initially provide the correct bank deposit code/reference number. Customers may experience an additional 3-5 business day delay for this process to be completed.
Wholesaler
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler »

On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S
Kasutaja avatar
Freebooter
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Apr 2010, 18:55

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Freebooter »

Wholesaler kirjutas:On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S
Jah, mingi juuni algusest saati ei saa seal krediitkaartidega midagi teha jälle :S
Pilt
Pilt
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

Mul tekkis selline probleem. et tahtsin 50 Euri kanda payzasse. ja saatsin raha nende SEBi kontole aga ei pannud kirjeldusse oma Deposit koodi ja nüüd on raha läinud ticketitele kah ei vastata
Pilt
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Äkki peaks selle alertpay teema asemel uue payza teema tegema, kuna siin on nüüd nii palju aegunud ja ebaolulist infot?

Aga selle ticketite vastamise kohapealt...kui kaua sa oodanud oled?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

[quote="deathace"]Äkki peaks selle alertpay teema asemel uue payza teema tegema, kuna siin on nüüd nii palju aegunud ja ebaolulist infot?

Aga selle ticketite vastamise kohapealt...kui kaua sa oodanud oled?[/quote

Võiks jah uue teema teha.

Olen oodanud 5 päeva
Pilt
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

Kas keegi nendest Prepaid kaaridest teab midagi. Kas nendega on võimalik eestis maksta või ainult USA ja Kanadas.
Pilt
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Mõned päevad tagasi uuendas Payza oma kasutajatingimusi, mis põhimõtteliselt tähendab seda, et Payza ei toeta enam kõrge riskiga
veebilehti nagu HYIP, MLM, Money Cycler jne.: https://blog.payza.com/user-agreement-u ... ent-update

Kõik, kes tegelevad HYIP, MLM jms programmidega ja tahavad sealt pappi edasi saada, peavad looma endale nüüd konto EgoPay-s, mis on Payza tiimi poolt ekstra selliste programmide jaoks loodud.

Pärast kasutajatingimuste muutmist, saatis Payza HYIP-de omanikele meili teel hoiatuse, et nende tegevus ei ole enam Payza poolt aktsepteeritav ja et ärisuhe nendega lõpetatakse. Lisaks soovitati 20. juuliks kõik raha välja võtta ja oma Payza konto kindlasti sulgeda. 20. juulil lubas Payza ise neid kontosid automaatselt sulgema hakata. Kirjas soovitati ka neil luua konto EgoPay-s ja oma raha sinna ümber kantida.
Vasta