AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Kõik, mis investeerimise, raha kogumise ja säästmisega seotud, mis teistesse alafoorumitesse ei sobi.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Mõtled Payza aktiveerimislinki e. meiliaadressi valideerimist? Mis meilikontot muidu kasutad? Kiika rämpskirjade kataloogi! Kui seda kataloogi ei ole või kiri ei jõua kohale, siis soovitan soojalt Gmail-ile üle minna. Sinna ei jää ükski kiri tulemata.

FAQs:
Email Validation
Why didn't I receive my validation email during registration?

There are several reasons why you may have not received your validation email. Sometimes email accounts automatically filter your email and you may not have received our validation email. You should check your junk mailbox and spam folders to ensure that the email was not sent to either of these instead of your inbox. We would also suggest reseting your email filters so that you are able to receive emails from Payza.

If you still unable to locate your validation email, attempt to login on our website and click on the “Resend validation email” link. If this does not work, please contact our Customer Support department.
Audio
Postitusi: 144
Liitunud: 31 Jaan 2009, 13:12

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Audio »

hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Kui sa oled juba mitu korda resend-i teinud, siis asi ikka meilikontos (selle filtrites).
Jääb 3 varianti:

1. Ootad homseni (lootusega, et need kirjad jõuavad hiljem kohale)

2. Kuna Personal kontol on lubatud kasutada 2 meili aadressi, siis lood Gmaili konto, sisened Payza kontosse ja lisad Gmaili aadressi. Peale seda muudad Gmaili aadressi põhiaadressiks (linnuke Primary) ja klõpsad Gmaili aadressi juures olevale valideerimislingile. Sisened Gmaili postkasti ja valideerid aadressi. Ma pole kindel kas see töötab, kuid proovida võib.
Meiliaadressitele saad ligi, kui ülevalt mustast rippmenüüst valid "My Profile" -> "Email Addresses" või "My Profile" -> "Personal Information" ja avaneval lehel klõpsad sinisele lingile (Edit Email).

3. Võtad ühendust klienditoega https://helpdesk.payza.com/index.php?/Tickets/Submit
Lehe allosas linnuke "My Account Support" -> linnuke "All Other My Account Inquiries", Klõpsa "Next" ja teata oma murest.

Tulevikuks väike info.
Kahte meiliaadressi õieti kasutades saad muuta oma Payza konto tunduvalt turvalisemaks.
Mõlema meiliaadressiga saad vastu võtta makseid, kuid kontole siseneda saad ainult selle aadressiga, mis on määratud põhiaadressiks e. Primary. Seda Primary aadressi, mis on ühtlasi ka sinu Payza ID, mitte kunagi kellegile ei avalda. Kodulehtedel, foorumites ja suhtlusprogrammides avaldad ainult seda aadressi, mis ei ole Primary. Sedasi ei saa keegi teada, mis on sinu tegelik Payza ID e. Login kasutajanimi. Saades teada sinu Payza tavaaadressi, millega sa näit. raha vastu võtad, pole sellega midagi teha. Payza-sse sellega siseneda ei ole võimalik isegi siis, kui on teada sinu Payza parool.
Meiliaadresse saad alati lisada ja kustutada, kuid igakordsel lisamisel, tuleb aadress taas valideerida.
ainar
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar »

surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

ainar kirjutas:surf: Kui esimest verification emaili pole tulnud siis ei saa kontole sisse, et uut emaili lisada või teen ma midagi valesti?
hotmail.com ei lase vist payza verification emaili läbi jah, olen oodanud 2 päeva. yahoo ja gmail tuleb kohe läbi.
Hmm, väga võimalik.. Järelikult variant nr 2 registreerimise puhul ei tööta ja nende vastus KKK-s, mida ma üleval postitasin, on ebatäpne. Nende soovitus "proovige sisselogida" järelikult ei tööta. Ma ei usu, et sa midagi valesti teed.
Mis puutub meilikontodesse, siis võin öelda, et olen oma elu jooksul kasutanud erinevaid kontosid, kuid juba viimased 6 aastat ainult Gmaili ja selle pika aja jooksul ei ole mul olnud kordagi sellist muret, et mõni kiri on kaduma jäänud. Iga maksevahendi jaoks kasutan ka eraldi Gmaili kontot, lisaks on veel mõned kontod kirjavahetusteks ja erinevate registratsioonide/programmide jaoks ja nende jälgimiseks kasutan Gmail Manager-i
Audio kirjutas:hotmail, resendi paar korda teinud. See tähendab, et kui gmailiga teen siis kogu kasutaja uuesti?
Aga kuidas sa seda resend-i tegid, kui kontosse ilma aktiveerimislingile vajutamiseta siseneda ei saa? Kas sa tegid seda registratsiooni viimasel lehel? Või sa pidasid resend-i all silmas registreerimise kordamist algusest kuni lõpuni.
ainar
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Nov 2011, 13:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas ainar »

re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

ainar kirjutas:re-sendi saab teha kui hakkad payzale sisse logima, paned emaili ja passwordi ja vajutad log in. siis ütlebki, et email not verified ja pakub linki verification emaili uuesti tellimiseks.
Siis on kõik selge. Variant 2-e saab kasutada ainult aktiveeritud konto puhul ja KKK-s oli vastus ikkagi õige. Registreerimisel tuleks kasutada Gmaili või mõnda muud meilikontot, mille filter ei blokeeri ekslikult vajalikke kirju.
Wholesaler
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler »

Uudiste alla kahjuks seda siin postitada ei saa, aga lihtsalt pidin selle postituse siia tegema, no oli ikka aeg neil ka juba, hakkasidki juuksed peas juba halliks minema selle ootamisega.

We understand you have been having a hard time getting in touch with Customer Support recently.

We would like to sincerely apologize to all of you who have been on hold for far too long or have been waiting forever to receive a reply to your support ticket. We are truly sorry for this frustrating time. We want to reassure you that we are taking major steps to get this resolved:

We are doubling our Customer Support team by hiring more than 30 specialists.
We have also hired more Verification and Processing staff.
We are continuing to hire and train more staff every day.
We are increasing the number of phone lines into our Customer Support Center (which will reduce the busy tones some customers may have been hearing lately).
Everyone at Payza is working overtime and on weekends to meet this increase in demand.

We kindly ask all our members to please try to remain patient as we try to answer your phone call or email as fast as we possibly can. In the meantime, the following may help you receive an answer faster:

Search our FAQs – we are constantly updating them with more information and instructions
Make sure to submit your ticket to the proper support queue – we recently updated our ticket queuing system to improve efficiency
Please do not submit multiple tickets – it just adds to the outstanding queue

Please please please accept our sincerest apologies. We truly appreciate your patience and understanding (and know they are growing thin)!
Thank You!

Known Issues – as of June1, 2012

Below are list of recent issues of which we are aware and working to resolve as soon as possible:

Verification – Our verification team is working hard to catch up on the large number of verification documents that have been submitted for review. You may experience a delay of up to 10 additional business days for the process to be completed. Please note that if you are in the USA, you can now (June 1, 2012) also verify your account by adding your US bank account and verifying 2 micro-deposits.
Bank transfer & wire deposits – we are currently a little behind on re-processing bank transfers & wires where the customer did not initially provide the correct bank deposit code/reference number. Customers may experience an additional 3-5 business day delay for this process to be completed.
Wholesaler
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Mär 2010, 17:50

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Wholesaler »

On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S
Kasutaja avatar
Freebooter
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Apr 2010, 18:55

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Freebooter »

Wholesaler kirjutas:On keegi proovinud hiljuti seal oma kaarti validateda?
Sain uue kaardi hiljuti ja sain ilusti külge lisatud seal, aga validate peale ütleb viimased päevad "Credit Card validation is temporarily unavailable due to maintenance."
Jälle miskid probleemid nende kaartidega neil? :S
Jah, mingi juuni algusest saati ei saa seal krediitkaartidega midagi teha jälle :S
Pilt
Pilt
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

Mul tekkis selline probleem. et tahtsin 50 Euri kanda payzasse. ja saatsin raha nende SEBi kontole aga ei pannud kirjeldusse oma Deposit koodi ja nüüd on raha läinud ticketitele kah ei vastata
Pilt
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Äkki peaks selle alertpay teema asemel uue payza teema tegema, kuna siin on nüüd nii palju aegunud ja ebaolulist infot?

Aga selle ticketite vastamise kohapealt...kui kaua sa oodanud oled?
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

[quote="deathace"]Äkki peaks selle alertpay teema asemel uue payza teema tegema, kuna siin on nüüd nii palju aegunud ja ebaolulist infot?

Aga selle ticketite vastamise kohapealt...kui kaua sa oodanud oled?[/quote

Võiks jah uue teema teha.

Olen oodanud 5 päeva
Pilt
lumos
Postitusi: 71
Liitunud: 18 Mär 2007, 11:29

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas lumos »

Kas keegi nendest Prepaid kaaridest teab midagi. Kas nendega on võimalik eestis maksta või ainult USA ja Kanadas.
Pilt
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Mõned päevad tagasi uuendas Payza oma kasutajatingimusi, mis põhimõtteliselt tähendab seda, et Payza ei toeta enam kõrge riskiga
veebilehti nagu HYIP, MLM, Money Cycler jne.: https://blog.payza.com/user-agreement-u ... ent-update

Kõik, kes tegelevad HYIP, MLM jms programmidega ja tahavad sealt pappi edasi saada, peavad looma endale nüüd konto EgoPay-s, mis on Payza tiimi poolt ekstra selliste programmide jaoks loodud.

Pärast kasutajatingimuste muutmist, saatis Payza HYIP-de omanikele meili teel hoiatuse, et nende tegevus ei ole enam Payza poolt aktsepteeritav ja et ärisuhe nendega lõpetatakse. Lisaks soovitati 20. juuliks kõik raha välja võtta ja oma Payza konto kindlasti sulgeda. 20. juulil lubas Payza ise neid kontosid automaatselt sulgema hakata. Kirjas soovitati ka neil luua konto EgoPay-s ja oma raha sinna ümber kantida.
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

See on ilmselt tingituna sellest, et need programmid tekitavad jube palju disputesid. Egopays seda võimalust pole? :)
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

deathace kirjutas:See on ilmselt tingituna sellest, et need programmid tekitavad jube palju disputesid. Egopays seda võimalust pole? :)
Jah, EgoPay-s seda võimalust pole. Neid disputesid oli arvatavasti ikka palju. Polnud vist programmi, kus seda ei tehtud aga ma arvan, et see ei ole peamine põhjus, miks nad avasid uue maksevahendi ja registreerisid selle just offshore firmana. Arvatavasti oli see tehtud selle jaoks, et seadustega mitte pahuksisse minna. Paistab, et nad ei taha nendest kõrge riskiga lehtedest kuidagi loobuda. Tegemist on ikka suure klientuuriga ja suure kasumiga. Ma usun Belize ei olnud juhuslik valik ja minu isiklik arvamus on, et see oli neil juba ammu ettekavatsetud ja hästi planeeritud. Võimalik, et veel enne Payza tulekut.
Kasutaja avatar
swn
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Aug 2011, 15:35

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas swn »

lumos kirjutas:Kas keegi nendest Prepaid kaaridest teab midagi. Kas nendega on võimalik eestis maksta või ainult USA ja Kanadas.
Minul on AlertPay (PayZa) prepaid kaart. Saab maksta kaardimakseterminalides kus Visa aksepteeritud. Pangaautomaadist raha siiski kätte ei saa. Kiip puudub, olemas vaid magnetriba.
People from all over the world use ProfitClicking to replace their jobs!
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

swn kirjutas: Minul on AlertPay (PayZa) prepaid kaart. Saab maksta kaardimakseterminalides kus Visa aksepteeritud. Pangaautomaadist raha siiski kätte ei saa. Kiip puudub, olemas vaid magnetriba.
swn, oled sa selles ikka kindel?
Kiip ei puutu asjasse. Mul oli GlobeWallet prepaid debit card, sellel oli ainult magnetriba ja võtsin ATM-idest raha välja ilma probleemideta. Kui AlertPay ettemaksukaardi tutvustuses on kirjas, et sellega saab ATM-ist raha välja võtta, siis nii peaks see ka tegelikult olema. Siit-sealt tagasisidet lugedes olen teada saanud, et kaardil ATM withdraw ikka töötab. Võib-olla teed sa midagi valesti? ATM-ist raha küsimisel tuleks kaardi kontole jätta mingi suurem varu, sest kaardil on terve posu teenustasusid.. näit. ATM-ist raha väljavõtmisel on teenustasu $3 USD ja väljavõetavale summale lisandub veel ka valuuta konverteerimise tasu 2,5%, sest kaart on nomineeritud USD-s. See kõik arvestatakse maha kaardikontolt ja kui küsitav summa on suurem, siis ta ei lasegi seda tehingut teha.
Kasutaja avatar
swn
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Aug 2011, 15:35

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas swn »

surf kirjutas:
swn kirjutas: Minul on AlertPay (PayZa) prepaid kaart. Saab maksta kaardimakseterminalides kus Visa aksepteeritud. Pangaautomaadist raha siiski kätte ei saa. Kiip puudub, olemas vaid magnetriba.
swn, oled sa selles ikka kindel?
Kiip ei puutu asjasse. Mul oli GlobeWallet prepaid debit card, sellel oli ainult magnetriba ja võtsin ATM-idest raha välja ilma probleemideta. Kui AlertPay ettemaksukaardi tutvustuses on kirjas, et sellega saab ATM-ist raha välja võtta, siis nii peaks see ka tegelikult olema. Siit-sealt tagasisidet lugedes olen teada saanud, et kaardil ATM withdraw ikka töötab. Võib-olla teed sa midagi valesti? ATM-ist raha küsimisel tuleks kaardi kontole jätta mingi suurem varu, sest kaardil on terve posu teenustasusid.. näit. ATM-ist raha väljavõtmisel on teenustasu $3 USD ja väljavõetavale summale lisandub veel ka valuuta konverteerimise tasu 2,5%, sest kaart on nomineeritud USD-s. See kõik arvestatakse maha kaardikontolt ja kui küsitav summa on suurem, siis ta ei lasegi seda tehingut teha.

Vbl ongi sul õigus selles, et raha peaks rohkem peal olema. Olen proovinud nii SEB kui ka Swedbanki automaatidest. Enda meelest ma sel korral isegi pidasin meeles, et teenustasudega tuleb arvestada, siiski lõi keelava teksti ette. Proovin millalgi uuesti. Muus osas toimib kaart hästi (H)
People from all over the world use ProfitClicking to replace their jobs!
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Ma võin eksida aga minu arust oli GlobeWallet kaardil kohustuseks hoida teenustasude jaoks mingi minimaalne summa peal. See võis olla $5 või $10, enam ei mäleta.. Võib-olla poleks ka GlobeWallet-i kaart lasknud ATM-ist raha võtta, kui selle jääk oleks jäänud alla selle summa. Sama ei saa öelda muidugi Payza kaardi kohta, kuna need kaardid on kõik erinevad aga jah, põhjus, miks ta ei lasknud raha võtta, võis olla selles, et soovisid liiga palju korraga välja võtta. Payza kaardill on ju veel ka makseterminali kasutamise teenustasu $1(POS usage fee) ja ATM-is tehtava saldopäringu tasu $0.75. Kui oled selle kaardiga jubas mõnes poes kauba eest maksnud, siis on kindlasti ka kaardi jääksumma selle võrra väiksem.
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Payza referral-lingiga on mingi kamm ja see juba mitmendat päeva.
Lingile klõpsates ei tunne süsteem seda ära:
Oops!
The URL you requested cannot be found.
...
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Saatsin klienditoele "High Priority" kirja. Näis, kui kiiresti vastavad (H)
Thank you for contacting Payza! This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our staff will get back to you as soon as possible.

Please note that we are currently experiencing a higher than usual volume of customer support email and phone call inquiries, which has been a result of the phenomenal growth in our business recently. As a result of these increased volumes, it is likely you may experience a longer than normal delay in receiving a reply from us, for which we sincerely apologize. We are currently increasing our staffing levels to adjust to this increase in demand and to be able to consistently achieve our excellent service levels once again. Please be assured that your inquiry will be addressed as soon as possible. We kindly ask that you do not resubmit your support ticket request multiple times, as this may result in further delays to respond to your inquiry.

For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.

Ticket ID: XXX-XXX-XXXXX
Subject: Faulty Referral URL
Department: Referral Program Inquiries
Type: Issue
Status: Open
Priority: High

Kind regards,

Payza
surf
Postitusi: 560
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf »

Minu kirjale vastati juba järgmisel päeval, kuid see vastus, mis mulle saadeti, tõestab järjekordselt seda, et inimene, kes minu kirja luges, ei tunne inglise keelt (H). Kirjutasin klienditoele selges inglise keeles, et meie Payza referral URL ei tööta ja sellele klõpsates suunatakse see vigasele lehele. Vastuses aga paluti mul saata neile ekraanipuku veateatest, mida ma näen, kui üritan sisse logida oma AlertPay kontosse (???). Ja kiri sisaldas ka õpetust, kuidas ekraanipauku teha LOL.. Kirjutasin neile kohe vastu, et probleem ei ole mitte kontosse sisse logimisega vaid meie referral URL-ga. Lisasin oma payza referral URL ja kirjutasin, et klõpsake sellele ja te näete, mis edasi juhtub. Rohkem kirjale ei vastatud, kuid hetkel näen, et referral URL on töökorras. Kirjale vastas keegi "Selda F.". Ma arvan, et selle Selda teine nimi on Fernando ja LinkedIn andmeil on tegemist keskooli tüdrukuga Mumbaist (India), kes praktiseerib AlerPay-s.
Sama segase vastuse sain ma klienditoelt ka 2010a. novembris (teema siin: https://rahafoorum.eu/foorum/viewtopic.p ... 266#p26266). Mingi indu vastas teemast täitsa mööda..
Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1518
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi »

Üks variant on see, et ei saada aru, aga teine asi võib olla ka see, et töökoormus on selline (või tööstiil), et ei loegi kirja läbi, vaid haaravad sealt esimese pilguga paar märksõna ja panevad stampvastuse teele.
Õpi lihtsalt ja edukalt investeerima. Vaata: https://rahatasku.ee/
Vasta