mankiboy kirjutas:Mul suht savi kui head või halvad need tooted on, eriti kui ma affiliate olen. Tähtis ikka et landing page convertiks. Hiljuti müüdi üks CB toode maha $77k-ga. Not bad.
Tööö, vale. Kui sa oled affiliate, siis sa just mõtled pikemas perspektiivis, mitte, yess, üks müük, järgmine toode. Kui investeerida 1000-2000 niche ülesehitamiseks ja trafficule, siis toode peab olema müüv ja aus, et tekiks ahelmüük. Üldjuhul, kui ma olen leidnud omale sobiva offeri, läheb nädalaid, et seada üles kampaaniat, LP(erinevates keeltes), vastavat scriptid trafficule suunamisele, cloaking, fanpaged, e-mailide kogumine jne jne. Projekt on üldiselt elus peale alustamist 3-4 kuud.
mankiboy kirjutas:FB's pole inimesed väga "buying mode"'s. Pealegi seal ei saa keyworde valida. See veits teistsugune platvorm siiski. Aga fänna jms jama saab ikka läbi fb adside. Ise tegin hiljuti ühe case study, kus ostsin 5 dollari eest FB voucheri ja kasutasin selle "like"-ise eesmärgil ära. Kokku sain selle 5 dollari eest ~340 like fanpagele.
Järjekordne näide warriorfoorumi teooriast. See, et avalikus foorumis võid lugeda, kuidas inimesed kaotavad tuhandeid Fb adside peale ja reklaam/LP ei converdi, ei tähenda, et asi ei tööta. FB on üks parimatest maailmas, kuna seal saab targetingu teha kasvõi Võrus elavatele pornostaaridele. Selge see, kui varastada teiste campigne kuskilt socialadninja.com-st, siis +ROI ei püsi kaua. Mina ja partner kasutame fb igapäevaselt. 1 niche = 300-400 ad kopeeringut erinevate piltide(unikaalsete) ja tekstiga, targeting maksimaalselt 1m inimest. 10/300 tavaliselt ulatuvad lausa 2.5% CTR-ni juba esimese kolme tunni jooksul, mis tähendab, et odavamates riikides on cpc 0.001, ROI 300+.