AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

PayPal, Skrill, Neteller, Stripe, Payza jmt
surf
Postitusi: 986
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 20 Juul 2012, 18:24

Ma võin eksida aga minu arust oli GlobeWallet kaardil kohustuseks hoida teenustasude jaoks mingi minimaalne summa peal. See võis olla $5 või $10, enam ei mäleta.. Võib-olla poleks ka GlobeWallet-i kaart lasknud ATM-ist raha võtta, kui selle jääk oleks jäänud alla selle summa. Sama ei saa öelda muidugi Payza kaardi kohta, kuna need kaardid on kõik erinevad aga jah, põhjus, miks ta ei lasknud raha võtta, võis olla selles, et soovisid liiga palju korraga välja võtta. Payza kaardill on ju veel ka makseterminali kasutamise teenustasu $1(POS usage fee) ja ATM-is tehtava saldopäringu tasu $0.75. Kui oled selle kaardiga jubas mõnes poes kauba eest maksnud, siis on kindlasti ka kaardi jääksumma selle võrra väiksem.

surf
Postitusi: 986
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 24 Juul 2012, 14:24

Payza referral-lingiga on mingi kamm ja see juba mitmendat päeva.
Lingile klõpsates ei tunne süsteem seda ära:
Oops!
The URL you requested cannot be found.
...

surf
Postitusi: 986
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 26 Juul 2012, 00:04

Saatsin klienditoele "High Priority" kirja. Näis, kui kiiresti vastavad (H)
Thank you for contacting Payza! This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our staff will get back to you as soon as possible.

Please note that we are currently experiencing a higher than usual volume of customer support email and phone call inquiries, which has been a result of the phenomenal growth in our business recently. As a result of these increased volumes, it is likely you may experience a longer than normal delay in receiving a reply from us, for which we sincerely apologize. We are currently increasing our staffing levels to adjust to this increase in demand and to be able to consistently achieve our excellent service levels once again. Please be assured that your inquiry will be addressed as soon as possible. We kindly ask that you do not resubmit your support ticket request multiple times, as this may result in further delays to respond to your inquiry.

For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.

Ticket ID: XXX-XXX-XXXXX
Subject: Faulty Referral URL
Department: Referral Program Inquiries
Type: Issue
Status: Open
Priority: High

Kind regards,

Payza

surf
Postitusi: 986
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 07 Aug 2012, 00:55

Minu kirjale vastati juba järgmisel päeval, kuid see vastus, mis mulle saadeti, tõestab järjekordselt seda, et inimene, kes minu kirja luges, ei tunne inglise keelt (H). Kirjutasin klienditoele selges inglise keeles, et meie Payza referral URL ei tööta ja sellele klõpsates suunatakse see vigasele lehele. Vastuses aga paluti mul saata neile ekraanipuku veateatest, mida ma näen, kui üritan sisse logida oma AlertPay kontosse (???). Ja kiri sisaldas ka õpetust, kuidas ekraanipauku teha LOL.. Kirjutasin neile kohe vastu, et probleem ei ole mitte kontosse sisse logimisega vaid meie referral URL-ga. Lisasin oma payza referral URL ja kirjutasin, et klõpsake sellele ja te näete, mis edasi juhtub. Rohkem kirjale ei vastatud, kuid hetkel näen, et referral URL on töökorras. Kirjale vastas keegi "Selda F.". Ma arvan, et selle Selda teine nimi on Fernando ja LinkedIn andmeil on tegemist keskooli tüdrukuga Mumbaist (India), kes praktiseerib AlerPay-s.
Sama segase vastuse sain ma klienditoelt ka 2010a. novembris (teema siin: https://rahafoorum.eu/foorum/viewtopic.p ... 266#p26266). Mingi indu vastas teemast täitsa mööda..

Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1598
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi » 07 Aug 2012, 10:53

Üks variant on see, et ei saada aru, aga teine asi võib olla ka see, et töökoormus on selline (või tööstiil), et ei loegi kirja läbi, vaid haaravad sealt esimese pilguga paar märksõna ja panevad stampvastuse teele.

kullaotsija
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Veebr 2011, 19:57

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas kullaotsija » 15 Sept 2012, 11:46

Pilt

3 päeva phishiti
Click here to validate your account suunas edasi lingile http://www.info-payza.com/featured
mis oli samuti mitu päeva üleval ning kuhu oli võimalik oma konto andmeid sisestada ;)

sanderlife
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Jaan 2012, 13:24

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas sanderlife » 22 Okt 2012, 10:12

Küsimus !
Kas peale uuendusi saab üldse raha ühelt payza kontolt teisele payza kontole saate, kui sa pole seda kontot aktiveerinud ehk oma pangakontolt (nt swedbank) raha payza kontole saatnud ?

aitäh info eest juba ette !

surf
Postitusi: 986
Liitunud: 18 Nov 2006, 06:02
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas surf » 22 Okt 2012, 12:39

sanderlife kirjutas:Küsimus !
Kas peale uuendusi saab üldse raha ühelt payza kontolt teisele payza kontole saate, kui sa pole seda kontot aktiveerinud ehk oma pangakontolt (nt swedbank) raha payza kontole saatnud ?

aitäh info eest juba ette !
Saab ikka. Selleks see Payza ongi ju loodud. Selleks, et raha ühelt Payza kasutajalt teisele saata, ei pea kindlasti oma Payza kontot panga kaudu laadima (deponeerima). Piisab raha olemasolust Payza kontol. Vahet pole, kuidas sa seda raha sinna saanud oled.
Oled ka natuke nimetustest valesti aru saanud. Konto laadimist (deponeerimist) või autoriseerimist (verifikatsiooni) ei nimetata aktiveerimiseks. Aktiviseerimine on eraldi tähendus. Aktiveerimine tähendab, kui registreerid endale Payza konto, peale mida aktiveerid selle sinu e-postkasti saadetud lingi kaudu.

Kasutaja avatar
Taavi
Postitusi: 1598
Liitunud: 16 Juul 2007, 13:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas Taavi » 22 Okt 2012, 13:34

Verifitseerimise kohta kirjutasin väikese lõigu siin Payza artiklis. Nüüd on pangaülekanne üks võimalusi selleks, et vb pidas sanderlife seda silmas.

sanderlife
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Jaan 2012, 13:24

Re: AlertPay (Payza) - SISSEJUHATUS & ÜLDINE ARUTELU

Lugemata postitus Postitas sanderlife » 22 Okt 2012, 14:32

aitäh vastuste eest.
Ma mõtlesingi seda just et raha payza siseselt saata ehk ühelt payza kontolt teisele payza kontole.

Vasta