Kui sa oled juba mitu korda resend-i teinud, siis asi ikka meilikontos (selle filtrites).
Jääb 3 varianti:
1. Ootad homseni (lootusega, et need kirjad jõuavad hiljem kohale)
2. Kuna Personal kontol on lubatud kasutada 2 meili aadressi, siis lood Gmaili konto, sisened Payza kontosse ja lisad Gmaili aadressi. Peale seda muudad Gmaili aadressi põhiaadressiks (linnuke Primary) ja klõpsad Gmaili aadressi juures olevale valideerimislingile. Sisened Gmaili postkasti ja valideerid aadressi. Ma pole kindel kas see töötab, kuid proovida võib.
Meiliaadressitele saad ligi, kui ülevalt mustast rippmenüüst valid "My Profile" -> "Email Addresses" või "My Profile" -> "Personal Information" ja avaneval lehel klõpsad sinisele lingile (Edit Email).
3. Võtad ühendust klienditoega
https://helpdesk.payza.com/index.php?/Tickets/Submit
Lehe allosas linnuke "My Account Support" -> linnuke "All Other My Account Inquiries", Klõpsa "Next" ja teata oma murest.
Tulevikuks väike info.
Kahte meiliaadressi õieti kasutades saad muuta oma Payza konto tunduvalt turvalisemaks.
Mõlema meiliaadressiga saad vastu võtta makseid, kuid kontole siseneda saad ainult selle aadressiga, mis on määratud põhiaadressiks e. Primary. Seda Primary aadressi, mis on ühtlasi ka sinu Payza ID, mitte kunagi kellegile ei avalda. Kodulehtedel, foorumites ja suhtlusprogrammides avaldad ainult seda aadressi, mis ei ole Primary. Sedasi ei saa keegi teada, mis on sinu tegelik Payza ID e. Login kasutajanimi. Saades teada sinu Payza tavaaadressi, millega sa näit. raha vastu võtad, pole sellega midagi teha. Payza-sse sellega siseneda ei ole võimalik isegi siis, kui on teada sinu Payza parool.
Meiliaadresse saad alati lisada ja kustutada, kuid igakordsel lisamisel, tuleb aadress taas valideerida.