Categories
Esimesed sammud: raha kogumine, eelarve, säästmine

PayPal Eesti top up teenus ehk kuidas raha PayPali kontole kanda

Kui sul on PayPali kaudu vaja makset sooritada, kuid kontol puudub vajalik summa, siis nüüdsest on sul võimalik oma kontot laadida “instant top-up” teenuse abil paypal-topup.ee lehel. Teenus on tasuta.

Kuidas laadida oma PayPal kontot?

1. Mine nende veebilehele. Sisesta summa, mida soovid oma kontole üle kanda, vali oma pank, nõustu tingimustega (aseta linnuke) ja vajuta “NEXT” nupule!

2. Edasi klõpsa „LOGIN WITH PayPal Access“ nupule! Eraldi avanevas aknas, kasutades oma kasutajanime (meiliaadressi) ja parooli, sisene PayPal (Dobijanie PayPalu) süsteemi, kus PayPal kontrollib sinu isikuandmeid.

3. Järgneval lehel kontrolli, kas kõik esitatud andmed on õiged (panga nimetus, ülekande summa suurus jms.) 

4. Ekraanil kuvatavatakse maksekorralduse andmed (saaja nimi, IBAN kontonumber, viitenumber, makse selgitus jms.). Kopeeri need andmed!

5. Sisene internetipanka, ava siseriiklik ülekande vorm ja soorita eelpool kopeeritud andmetega ülekanne TrustPay kontole.

Hetkel on TrustPay rahvusvaheliseks kontonumbriks (IBAN) märgitud EE913300333498510002. Tegemist on Eesti IBAN-iga ja kuulub see Danske Bank’ile (end. Sampo Pank). Seega võib internetipangas siseriikliku maksekorralduse koostamisel saaja kontoks märkida nii täispika IBAN-i kui ka riigisisese kontonumbri 333498510002.

Raha kantakse TrustPay kontolt sinu PayPali kontole samal pangapäeval ajavahemikus kella 08:00 kuni 17:00, selleks võib kuluda kuni 4 tundi. Kui ülekandeks kasutad UniCredit panka ja maksekorraldus on tehtud peale kella 15:00, kantakse raha sinu PayPali kontole alles järgmisel pangapäeval.

Top up piirangud

  • Top-up summa on ainult EUR-s.
  • Maksimaalne summa, mida saad üle kanda on 2000 eurot. Minimaalne summa on 3 eurot.
  • Top-up summa ei tohi ületada PayPali poolt kehtestatud piirnorme. Kuna piirnormid on näidatud dollarites, siis on kindlasti oluline enne suurema ülekande tegemist vaadata ka euro dollari kurssi.

HOIATUS! Top-uppida on lubatud ainult enda kontot ja ainult enda personaalse pangakonto kaudu. Ettevõtte konto kaudu seda teha ei tohi. Kui pangakonto omaniku ees- ja perekonnanimi ei kattu PayPali omaniku ees- ja perekonnanimega, siis tehing katkestatakse.

Liitu 1% väljakutsega

Kas oled võimeline igakuiselt oma säästumäära 1% võrra suurendama? Pane ennast kirja ja saadame meilile täpsemad juhised ning igakuised meeldetuletused.

Me ei saada sulle spämmi. Kogume, kasutame ja kaitseme sinu andmeid vastavalt oma Privaatsuse Põhimõtetele. Võid igal ajahetkel listist lahkuda. Powered by ConvertKit

By Jüri

Jüri on kokku puutunud erinevate elektrooniliste maksevahenditega ja investeeringutega alates 2004. aastast ja võib nendest ühtkomateist pajatada. Lisaks on ta ka kõva käsi internetis levivate rahapetturite avastamisel.

50 replies on “PayPal Eesti top up teenus ehk kuidas raha PayPali kontole kanda”

Tervist!Oleks soovi kasutada seda.Kuid ma nüüd ei saanud päris täpselt aru kuhu ma raha kandma pean? Mis konto info on?
Nimi:
Konto nr:
Selgitus:
jne…

Proovisin kanda swedpangast kolm eurot, huvitav kas läheb ka kohale või kaob üldse ära kuskile?

Kahjuks ei jõua Swedis sisestatud makse teostamisest kaugemale. Saan veateate “Viitenumber ei vasta standardile!” Midagi valesti küll ei sisestanud??
Muuseas, saadud makse selgitus ja viitenumber on samad.

PS täna on saajal (TRUST PAY,a.s.) ka juba SEB konto

Kuidas ja miks ei saa ettevõtte konto kaudu Topp-uppida? Kui mina ise olen ettevõtte omanik? Kuidas ma siis saan üldse Paypali raha kanda?

Esimest küsimust ei oska kommenteerida. Teise kohapealt saab ka täiesti alustav ettevõte vähemalt SEBist pangakaardi, millel on ka nö krediitkaardi maksefunktsioon. St., saad internetis asjade eest maksta ning kasutada seda ka alternatiivina paypali jaoks.

Võid uurida, kas siiani ei ole võimalik ettevõtte kaarti kasutada või ehk siiski on. Millegipärast top-up link on küll paypalis olemas ka business kontole…

Selles artiklis on kirjas: HOIATUS! Top-uppida on lubatud ainult enda kontot ja ainult enda personaalse pangakonto kaudu. Ettevõtte konto kaudu seda teha ei tohi.
Sellest ma ei saanudki aru. Tegin paypali business konto ja nüüd tahaks sinna raha kanda. Kuidas seda teha?

Tundub, et Swedbank ei pruugi seda viitenumbri formaati toetada, aga on katsetatud viitenumbri lahter tühjaks jätta ja on raha kohale jõudnud.

Isiklikult siiski proovinud ei ole.

Natuke hilinenud vastus kuid jah, töötab.

Kui sul on Swedbank account, lihtsalt jäta viitenumbri lahter tühjaks.
Raha tuleb järgmisel päeval.

minul on aga paypaliga jama ebay liitus hiljuti paypaliga ja raha pale seda kadus tuhka.ebay ei vasta enam ja paypal samuti ei vasta
kirjutavad et 24 h jooksul saadame teile vastuse
aega on aga 3 kuud kui vastust ootan.raha on kuhugi paigutatud ja naad enam ei vasta ja nendega ei saa ka kuidagi yhendust telefonitse ega postitsi vahel kirjutavad et kontrollige sealt ja sealt aga raha ikkagi pole:kas on olemas juriidiline aadress saadaks tahitud kirja.tanud saaks asjad edsi aetud mingi varjatud asutus imelik kujutagee ette 234 miljonit inimest kannab papalille raha ja poolte raha lihtsalt kaob..see on maailma suurim mafia.lihtsalt raha kaob.ega midagi .kohtusse paypalliga.

Ka mina usun, et PayPal on maffia. Minu poeg ootab juba üle kuu aja päris suurt raha, mis peab sealt tema firma SEB panga kontole laekuma, aga ei tule ega tule. Kusagil pole ka konkreetseid omanike e-maili aadresse, sealsed klienditoed on ainult moepärast.

Mina olen 2 korda kasutanud swedpanga kaudu, mõlemad korrad tulid kohale. Esimene kord läks umbes 2 päeva, teine kord 4 tundi. Aga küsimus oleks mul, kas nädalavahetustel läheb kauem aega, kuni tuleb raha peale?

Olen nüüd 3 kuu jooksul 4 korral PayPal kontole raha üle kandnud
Nordea pangast. Viitenumbrit ei märgi, ainult makse selgituse e.
siis sama numbri. Läheb läbi ja jõuab kohale – kui mitte sama päev
siis järgmisel. Mina olen rahul.

Ma saatsin enda swedbankist 20 euri Top Upiga, ja on juba onlud yle 24h ja ikka pole raha paypalis. Abi palun

Nädalavahetustel ongi kõik pangaülekanded aeglasemad. Eriti veel swedbankiga, kuna swedbank pole top-upis valikuna(kahjuks) ja sellepärast pole tehingud otsekohe tehtavad. Olen isegi ootanud rohkem kui 24h, et ülekanne oleks tehtud.

tere.tegin paypali konto.mulle tehti itaaliast raha ülekanne seoses asja müügiga.mure selline et kuidas ma selle makse saan ära kinnitada ja vastu võtta paypali kontolt.minu meilile tuli makse taotlus,edasi ei oska ma midagi teha.palun abi kui on võimalik.

ette tänades

Ei ole PayPali tükk aega kasutanud, aga minu mäletamist mööda ei pidanud seal midagi kinnitama? Kas ta mitte ei tööta täpselt samamoodi, nagu pangaülekanne, et kui keegi maksab, siis laekub kontole ja saad lihtsalt teavituse, et raha tuli?

Läbi Paypali klienditoe sain minagi selle meetodi kohta infot. Aga. Iga kord kui olen jõudnud kõige viimase lehe laadimiseni, on süsteem vastanud mulle erroriga ja raha ei liigu kuhugi. Info sisestamisel pole võimalik, et midagi valesti oleks, sest muidu ei lastaks mind viimase lehe laadimiseni.

Seega, küsin, kas hiljuti kellelgi on õnnestunud trustpay lahenduse abil raha paypalis SEB pangakontole kanda?

Vabandan hilinenud kommentaari eest, kuid just proovides tuli Paypali raha kohe

Mul on probleem, minu PayPal ei lase mull raha üle kanda panka.
Kõik nimed ja numbrid on õieti pandud, ja kui ma lõpuks vajutan, ja saadan. Siis ta mõtleb, ja viskab mulle kasti ette, kus ta ütleb error, et midagi on tegemata, ja käseb uuesti algusesse minna.
Aga ta ei ütle, mis on valesti ja mida ma tegema pean, kuna kõik nubrid ja panga valik ja nimi ja meiliaadress on õieti pantud.

Pank kuhu ma saata tahan on Swedbank.

Äitäh kui keegi vastab

Oled sa kindel, et PayPal üldse toetab Eesti pankadesse väljamakset? Minu mäletamist mööda vähemalt mõned aastad tagasi veel sellist võimalust küll polnud.

Ei ole muidugi isiklikult kasutanud, nii et äkki on nüüd siis tulnud.

Paypal ise ei toeta eesti pankadesse väljamakset, aga leht paypal-withdrawal.ee, mis on TrustPay teenusega koostöös tehtud, toetab ka Eesti panku.

Mina sain hiljuti SEB panka raha kenasti kätte.

Tere! Kantsin eile õhtul omalt kontolt
TRUST PAY,a.s.
ARVE NUMBER EE101010000006367229 AS SEB Pank
Сумма 50.00 EUR
JA PAYPALIS SIIA MAANI EI OLE RAHA! MIS TEHA. PALUN ABI!

Ehk siis kandsid laupäeva õhtul ja täna on pühapäev. Teatavasti pangad ei tööta nädalavahetustel.

Tasub ikka vähemalt 2-3 tööpäeva oodata, enne kui paanitsema hakata ma arvan.

tellisin välismaalt staffi. Kui kohale tuli pakk siis avastasin, et vale asi. Lubati raha tagasi saata aga paluvad paypali numbrit. Rumal küsimus nüüd: Kust ma selle võtan või milline see on?
Tänud

Raske kindlalt öelda nii vähese info põhjal. Eeldan, et nad küsivad ülekande numbrit. Logi PayPali kontole sisse, tee selle makse detailid lahti ja sealtkaudu saad selle transaction ID vmt kätte vast.

Kuigi kindlam oleks nende käest täpsustada, kui aru ei saa, mis numbrist jutt.

Tere Järgisin juhiseid aga juhtus selline asi et ma panin viitenumbri ainult selgitusse kasutan Swedbanki kas raha peaks ikka kohale jõudma ?

Tere.üritan saata raha teisele paypal kontole aga ei saa, We can’t send your payments right now. If the problem continues please contact Customer Support.
Milles võib probleem olla?

Tere. Mure on selles, et olen ennem ka maksnud Paypali kontoga. Nüüd sai raha Paypali kontolt otsa, tegin SEB pangas uue virtuaalse krediitkaarti ja sidusin selle Paypal kontoga. Hakkasin Paypali kontole raha üle kandma oma SEB virtuaalselt pangakaartilt (kõik toimingud tegin ära, summa valimine, panga valimine, parool jne). Lõpuks tuli mulle teade “Pank ei ole ajutiselt kättesaadaval, palun proovige hiljem uuesti.” See teade on mul olnud alates neljapäevast. Iga päev proovin paar korda raha Paypalile üle kanda. Täna siis juba viies päev kui proovisin aga alati tuleb teada, et pank ei ole ajutiselt kättesaadav. Ma ei tea mida teha, kelle viga see on.

tegin ka läbi Trustly 2 ülekannet 5 minutise vahega, teisena tehtud ülekanne oli järgmine päev paypali arvel aga esimene ülekanne pole veel kolme päevaga üle tulnud,kuigi on arvelt maha läinud

Misasja, kas Trustly keskkonnas autentimiseks ID-kaart ei sobigi? Valikus vaid mobiil-ID, PIN-kalkulaator ja paroolikaart (naljanumber)… Või ma ei saa sisteemile pihta, kusagil on mingi “konks”?

Paroolikaardiga ei saa ma isegi sisse logida, ütleb, et püsiparool on vale kuigi tegelikult on õige.

Loen, et hr. Taavi Pertman on asjatundja, ei tea, kas tal on ka kontakte PayPali juhtidega ? Kahjuks on jah probleem selles, et ostjalt laekuma pidanud raha, juba üle kuu aja, ei tule. SEB pangas eraisikule VISA kaarti ei tehta, aga firmal on see olemas ja andsime siis firma Visa kaardi andmed ja firma IBANi, aga raha ei tule.
Kas siin on üldse võimalust kellelegi pretensiooni esitada selle PayPali kohta, kõik on justkui väga anonüümne. Kas maailmas üldse selle PayPali kohta mingi seadus käib?

Siit jutust jääb mulje, et ostjalt laekuma pidanud raha ei tule? Kuidas see PayPaliga seotud on, kui ostja ei maksa?

Või oli raha PayPali kontol ilusti ostja poolt tasutud ja soov nüüd sealt kontolt raha enda pangakontole välja võtta?

Isiklikult ei ole PayPali maksete vastuvõtmisel tükk aega enam kasutanud, aga klienditoe osas saab siit nii palju, kui seda saab. Ei saa seda tuge neil küll vähemalt vanast ajast pärit kogemuse põhjal eriti just kiita.

Uurisin siis ise ka asja. Peaks olema : PayPal Holdings, Inc., investor.paypal-corp.com linkedin.com/in/rod-adkins-4b78702/ See on seal kõige kõvem mees. Eks peab temaga ühendust võtma.

tere !

kui saata raha swedpangast paypali kontole kui suure maksu võtab selle eest swedpank . 850 eurot ?

Jaga oma arvamust!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.